Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC (tegenvaller)

Eerste keer XTC (tegenvaller)

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AnoniemmmLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi, ik heb zaterdagavond voor het eerst xtc geprobeerd. Het waren Silver Punishers. Ik heb deze pillen getest en het waren goede pillen, rond half 12 nam ik het in. Ik deed 1/3. Rond 12 uur begon ik me anders te voelen maar niet per se euforisch of blij ofzo. Na een uur was het wel prima ingewerkt. Ik was heel kalm en mn pupillen waren ook heel groot. Mijn andere vrienden hadden op dezelfde tijd geslikt als mij en ook even veel. Hun gingen wel al heel hard dus dit vond ik raar maar ik besloot nog niet bij te nemen. Toen zijn we gaan lopen en toen ik opstond voelde ik de effecten heel lichtelijk. Mn kaken begonnen te klapperen en kauwgom was echt mijn lifesaver, ook begon ik een beetje blij te worden en toen zijn we gaan lopen. Toen heb ik 15k stappen gezet in 2 uur en het was ondertussen was het ongeveer kwart voor 3 maar de effecten namen af en waren nooit heel erg geworden ofzo wat ik wel had gehoopt dus ik ging bijnemen. Ik nam een halfje bij en deze voelde ik al vrij goed na een half uur, we waren bij een toren en toen kwamen er vrienden en ik was blij dus ik rende naar hun toe, toen ik stopte bleef mijn beeld alsof ik nogsteeds aan het rennen was. Dit ging een beetje te gek voor mij dus ik ging zitten en na 5 minuten ging het weer beter. Toen de rest van de avond hebben we heel veel gelopen en geknuffeld en toen was het rond half 6. We wouden weer bijnemen maar we waren mijn pillen kwijt. (ondertussen weer gevonden) maar we zaten een beetje in de comedown en we hadden doordat we niet konden bijnemen allemaal een dipje. Hierdoor waren we dus allemaal boos en toen gingen we maar naar huis. Dit was mijn ervaring
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat was precies de tegenvaller dan? Mooie avond gehad toch? Comedown is altijd ff kut
A
AnoniemmmLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had nooit echt een heel erg euforisch of blij gevoel, ik was meer heel erg rustig en had het intenser verwacht. Geen idee of dit aan de dosering lag
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anoniemmm zei:
Had nooit echt een heel erg euforisch of blij gevoel, ik was meer heel erg rustig en had het intenser verwacht. Geen idee of dit aan de dosering lag
Klik om te vergroten...
Heb je toevallig adhd, autisme of iets anders in die richting? Ik heb zelf (met autisme) gemerkt dat ik anders reageer op xtc/mdma dan mensen die 'neurotypisch' zijn.
A
AnoniemmmLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laramonjour zei:
Heb je toevallig adhd, autisme of iets anders in die richting? Ik heb zelf (met autisme) gemerkt dat ik anders reageer op xtc/mdma dan mensen die 'neurotypisch' zijn.
Klik om te vergroten...
Nope, heb alleen dcd (fijne motoriek stoornis) maar ik denk niet dat dit heel veel veranderd
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anoniemmm zei:
Nope, heb alleen dcd (fijne motoriek stoornis) maar ik denk niet dat dit heel veel veranderd
Klik om te vergroten...
Wat houdt dat in voor je, dcd?
A
AnoniemmmLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rotjoch zei:
Wat houdt dat in voor je, dcd?
Klik om te vergroten...
Later aanleren van veter strikken enz en fijne motoriek problemen, dit is wel minder geworden. Het is nu gewoon dat ik plannen en dat soort dingen heel lastig vind.
J
JakeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Anoniemmm zei:
Hi, ik heb zaterdagavond voor het eerst xtc geprobeerd. Het waren Silver Punishers. Ik heb deze pillen getest en het waren goede pillen, rond half 12 nam ik het in. Ik deed 1/3. Rond 12 uur begon ik me anders te voelen maar niet per se euforisch of blij ofzo. Na een uur was het wel prima ingewerkt. Ik was heel kalm en mn pupillen waren ook heel groot. Mijn andere vrienden hadden op dezelfde tijd geslikt als mij en ook even veel. Hun gingen wel al heel hard dus dit vond ik raar maar ik besloot nog niet bij te nemen. Toen zijn we gaan lopen en toen ik opstond voelde ik de effecten heel lichtelijk. Mn kaken begonnen te klapperen en kauwgom was echt mijn lifesaver, ook begon ik een beetje blij te worden en toen zijn we gaan lopen. Toen heb ik 15k stappen gezet in 2 uur en het was ondertussen was het ongeveer kwart voor 3 maar de effecten namen af en waren nooit heel erg geworden ofzo wat ik wel had gehoopt dus ik ging bijnemen. Ik nam een halfje bij en deze voelde ik al vrij goed na een half uur, we waren bij een toren en toen kwamen er vrienden en ik was blij dus ik rende naar hun toe, toen ik stopte bleef mijn beeld alsof ik nogsteeds aan het rennen was. Dit ging een beetje te gek voor mij dus ik ging zitten en na 5 minuten ging het weer beter. Toen de rest van de avond hebben we heel veel gelopen en geknuffeld en toen was het rond half 6. We wouden weer bijnemen maar we waren mijn pillen kwijt. (ondertussen weer gevonden) maar we zaten een beetje in de comedown en we hadden doordat we niet konden bijnemen allemaal een dipje. Hierdoor waren we dus allemaal boos en toen gingen we maar naar huis. Dit was mijn ervaring
Klik om te vergroten...
Het kan gebeuren dat je lichaam ander reageert dan andere. Soms kan een pil harder inkicken. Visuals kunnen optreden. Als je intensere effecten wil is het wel verstandig om per kilo lichaamsgewicht niet meer dan 1 tot 1.5 mg te nemen ben je dus 60 kilo dan is het 60 tot 90 mg.
Wellicht had je van te voren nog eten in je maag waardoor de effecten lichter zijn.

Des ondanks lijkt het me een leuke avond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."