Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPanaeolus cyanescens (estero) - 2.5gr droog

Panaeolus cyanescens (estero) - 2.5gr droog

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Morge, .a.s. dinsdag is het zover.. vlak voor de vakantie nog even een epische trip maken. Vandaag is m'n eerste flush pan cyans bijna klaar en zal ik ze drogen en morgen deels consumeren. 2.5gr droog is 3 a 4x zo potent als cubes en staat gelijk aan 7,5 a 10gr gedroogde cubensis.. dit is dé trip der trips de dubbele heroic dose / johns hopkins trials / emperical college londen.. dit zijn de doseringen waarbij men wordt behandeld met angst voor de dood en chronische depressie. Pan cyans staan bekend om hun LSD / DMT achtige effecten op hogere doseringen.. meer dan 2.5 gr wordt niet aanbevolen..

De laatste trip is alweer een half jaar geleden. Dit maal goed oogmasker (manta sleep eyemask pro) en onder begeleiding van de playlist van Imperial college london (spotify - psychedelic playlist 1). Verder wat fruit voorbereiden voor na de trip en alvast eten koken voor de avond, zodat ik dat niet meer hoef te doen na het trippen. Setting kan er maar 1 zijn op deze dosering: in bed.

De bereiding van de paddestoelen is simpel: 2,5 gr gedroogde paddo's in de bonenmaler... citroen uitpersen.. 15min laten staan. Op een nuchtere maag eerst een kop thee met verse citroenmelisse (uit de tuin) en gember.. dit voor de rust en angst die gepaart gaat met de opkomst van psilocybine op te vangen. Lemon tek zet alle psilocybine om in psilocine en na 15min ben je vertrokken

Mij intentie is "facing the schaduw", Ann Schulgin heeft hier veel over verteld, op youtube vind je hier meer over. Schijnt het meest huiveringwekkende en angstaanjagende te zijn wat iemand in z'n leven kan doen, nou we gaan het meemaken..
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk! Ik kan me wel herinneren dat je tijdens je vorige heroïsche dosering best wat ongemakken had. Waarom wil je het graag zo erg stretchen?
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
Leuk! Ik kan me wel herinneren dat je tijdens je vorige heroïsche dosering best wat ongemakken had. Waarom wil je het graag zo erg stretchen?
Klik om te vergroten...
Dat klopt, ik heb 2x een hoge dosering gedaan (5gr), en beide waren uitdagend. Waarom.. vanwege neurogenese, de capaciteit om de balans tussen de hemisferen te corrigeren. Het brein is als een besneeuwde heuvel waar paden in zijn gesleten, psilocybine is als een vers pak sneeuw. En waarom zo ver.. omdat dit de doseringen zijn die levens veranderend zijn. Johns Hopkins doseert mensen met (het equivalent van) 8-9gr cubensis, en ja zo ver ben ik nog niet gegaan.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bummer, dochter heeft koorts, dus m'n trip moet ik uitstellen.. wet van murphy is weer van kracht
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#5
0t0lerance zei:
omdat dit de doseringen zijn die levens veranderend zijn.
Klik om te vergroten...
Maar waarom wíl je dan levensveranderd? Zo te lezen ben je een verstandige kerel met een gezin en heb je de boel redelijk op de rit allemaal. Is het nieuwsgierigheid of is er - en daar hoef je van mij niet verder over uit te wijden hoor - iets voor je gevoel kapot dat je hoopt te fixen met (heel veel) paddestoelen eten?
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fyrckant zei:
Maar waarom wíl je dan levensveranderd? Zo te lezen ben je een verstandige kerel met een gezin en heb je de boel redelijk op de rit allemaal. Is het nieuwsgierigheid of is er - en daar hoef je van mij niet verder over uit te wijden hoor - iets voor je gevoel kapot dat je hoopt te fixen met (heel veel) paddestoelen eten?
Klik om te vergroten...
Ja, die vraag omhelst een hoop en een goeie vraag. Dit heeft te maken met de versies van realiteit die de linker en rechter hemisfeer erop na houden, elke herenhelft heeft de capaciteit bewustzijn te ondersteunen zonder de andere helft. Vandaar dat iemand met een tia of deel van de hersenen verwijderd nog 'bij' is, maar de manier waarop.. 'hoe' diegene de wereld beschouwd zal totaal anders zijn, totaal andere persoonlijkheid. We hebben dus twee manieren van waarnemen.. perceptie, deze versies van de wereld combineren we op elk moment van de dag waardoor we dit niet doorhebben.

De linker hemisfeer onderdrukt de rechter hemisfeer bij 99% van de mensen, wat uiteindelijk leidt tot neurotisch gedrag en diverse mentale problemen. Psychedelica ontwrichten de status quo.. en geeft je de mogelijkheid om andere verbindingen in de hersens aan te maken (neurogenesis). En ja, ik zie de lelijke kanten van mijzelf en dat veranderen, dingen die zijn gebeurd kan ik niet ongedaan maken maar dit onder ogen komen en veranderen als mens wel.
Wat Jiddu Krishnamurti en Iain McGilchrist over vertellen komt op hetzelfde neer. Argumenten worden begrepen door de linker hemisfeer.. beeldspraak, lichaamstaal, intonatie, metafoor en de stiltes tussen twee zinnen.. door de rechter hemisfeer.. als je intens luistert dan proef je iets in wat die zegt wat resoneert in jou:

Beter uitleggen kan ik dit niet, het is niet iets wat ik via taal over kan brengen.. wellicht zie je het zelf, dit is een lastige video.. heeft me denk ik 20x opnieuw kijken gekost tot ik begreep wat hiermee bedoeld werd.. de video zelf legt uit waarom dit niet in taal over te brengen is.. maar dit is in een notendop wat er gaande is. Sterker nog, het is gaande in ons allemaal ook al interesseert het je niet, dit is onze dagelijkse realiteit. Diegene die ik lief heb, heb ik getracht dit uit te leggen.. echter merk ik al snel dat men het te complex vind en liever over het koetjes en kalfjes praat en via taal valt het kwartje niet.. Dus meestal 'wijs' ik naar de video's maar het inzicht wat eruit komt kan ik niet distilleren en overbrengen naar een ander.. en ja wederom heeft dat ook weer met de hersenhelften te maken hahaha. Mooi hoe dit werkt.. en daarnaast kan ik het niet zo mooi verwoorden als McGilchrist en Krishnamurti

Oh.. en om het 'thuis' te brengen, leeft dit verhaal meer in het verhaal van Jill Bolte Tailor:
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben erg benieuwd hoe je de trip gaat beleven. Succes voor wanneer het zover is, dat het je mag brengen wat je nodig hebt.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Morgen is de planning, voel al wat spanning opkomen bij de gedachte... alsof je een examen af moet leggen. Maar @Empower Eachother paddestoelen geven altijd wat je nodig hebt denk ik dan maar... Terence McKenna heeft altijd wel een nuchtere kijk erop "the more successful it is, the less often you have to do it"... "the flight of the alone into the alone"...

Ja.. ben wel beetje bang, moet ik wel toegeven.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#9
..kom nu bij van 2,5gr. Was wederom een enorme uitdaging zeg... ik ga niet nog een x zo ver.. had letterlijk te gevoel dat ik dood ging..
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trip report:

  • 9.15 - berg citroenmelisse geplukt, 2 koppen thee gemaakt.. 1 vòòr inname en 1 om de boel weg te spoelen met wat gember erbij tegen misselijkheid
    20220712_092334.jpg
  • 9.20 - bakje fruit gemaakt; appel en 2 sinaasappels in stukjes
  • 9.30 - paddo's gemalen en in 1/2 citroen erover gegoten... leek heel weinig, dacht "Als t maar genoeg is" (netto gewicht 2,54gr)
    20220712_091133.jpg20220712_092254.jpg
  • 9.45 - als een shot naar binnen gegoten
  • 10.00 - alles ging toppie.. deurbel uit, alles van whatsapp dempen, ramen dicht, gordijn dicht, flesje water mee, fruit mee, tel opgeladen, koptel opgeladen, noise cancelling ingeschakeld.. in de onderbroek op bed liggen en afwachten maar. Zat goed in m'n vel tussendoor even m'n 2e kop thee opdrinken

  • De lancering:
    Niet lang daarna.. geen idee hoe laat dat was, voelde ik de paddo's opkomen. De fase met gezichtjes en ogen duurde nog geen minuut voor m'n gevoel want in rap tempo voelde ik dat ik aan het versnellen was.. harder.. en harder.. en harder.. de lancering heeft gevoelsmatig niet echt plaatsgevonden.

  • De trip:
    In tegenstelling tot de vorige hoge doseringen, waarbij ik vooral werd geconfronteerd, was dit een achtbaan. Met warp snelheid vloog ik door tunnels die me deden denken aan de DMT filmpjes op youtube.. ondanks dat de muziek hoorbaar was deed de muziek niks meer, de intensiteit wat zo overweldigend dat de trip z'n eigen muziek leek te produceren. Alsof je door de wormhole ging van interstellar alleen dan een stuk smaller.. duister.. "ben je er klaar voor" voor wat, o juist.. de vortex werd grimmig en leek af te dalen en verwachte daar mezelf tegen te komen.. dus verzamelde al m'n moed.. al m'n kracht.. strekte m'n armen uit om er doorheen te knallen, maar er was niks en de rollercoaster ging gewoon verder.. voelde even een helder moment opkomen

    Snakte naar adem en deed een poging m'n bakje fruit te pakken.. nog voor ik een hap had genomen voelde ik dat ik terug werd getrokken en de paddestoel was nog niet met me klaar. Als een klauw greep het m'n hoofd en ik keek omhoog en zonk weer in m'n bed. kon alleen met open ogen staren en kreunen van de kracht die het op me uit oefende. Ik kon nog net bedenken dat ik eerst m'n stukje appel moest kauwen en doorslikken voordat ik zou stikken terwijl ik weer ging liggen. Als je denkt dat je alles hebt gehad, nee, het werd nog veel intenser..

    Toen ik terug werd gesleurd in vortex met spiralen van patronen en tekens vormde zich een licht kennelijk deed ik m'n ogen een beetje open, maar open of dicht ik had geen besef meer van ogen en wat er aan de hand was. verschil tussen CEV of OEV was weg, was gewoon visuals.. M'n gevoel voor tijd was weg, leek wel een eeuwigheid en ruimte was ook foetsie. Ik ademde diep.. heel diep, omdat ik het gevoel kreeg dat ik dood ging. Ik verzamelde al m'n moed en strekte wederom m'n armen naar het punt van oneindigheid en ging sneller dan snel.. m'n adem bibberde, m'n hele visie vibreerde. Kon niet sneller dan dit gaan.. voelde me oplossen door de overweldigende staat waar ik me in bevond. In rap tempo viel de observatie weg..m'n interne dialoog wat iets bij houd viel weg.. herinneringen schoten voorbij en loste op, daarna gebeurde iets merkwaardigs. Ik wist niet meer wat echt was, wist niet meer wat leven was m'n hele besef of herinneringen aan het leven waren weg. "ik?" was is dat, alles was weg. Ik had alleen m'n adem nog en kreeg de neiging te stoppen met ademen en me te verzoenen met dood. Dit moment duurde heel kort, paniek was er niet er was namelijk helemaal niks.. geen sensatie alles was weg enkel een leegte. Het was heel heftig, maar ik heb er ook geen herinneringen meer aan wat er op dat moment gebeurde

    Ondanks dit bizarre moment kreeg ik een teken.. adem.. ADEM!! Dus ik nam een hap lucht en ging heel diep ademen. Daarna ging de rollercoaster nog even verder, maar meer van hetzelfde. Probeerde een stuk sinaasappel te eten, bakje fruit was plots verplaatst, zodra ik ernaar kreek werd ik in de sinaasappel gesleurd en viel in de spiralen en deeltjes.. in het oneindige. Daar zat ik te kauwen op een sinaasappel als een soort primitieve aap, het voelde alsof ik onderdeel was van de oude beschaving onder dit nummer. Een soort oerkracht oefende het uit.

    terwijl dit zich afspeelde, bevond ik (de ik was weer terug) mij in een soort slang achtige dimensie die kronkelde om me heen. Geen van alles was mooi en felgekleurd, over alles leek een schaduw te zitten.

    Echter voelde ik dat ik beetje bij beetje weer bij kennis kwam en snakte naar adem, de OEV's en realiteit mixte zich en besefte dat de daling was ingezet. Dat besef dat je realiteit weer terug komt was een hele opluchting als je dit 'kwijt' bent en jezelf kwijt bent.. alsof je opeens vanalles hebt gevonden. Was nog steeds heel diep aan het ademen en denk in chock van wat zich had afgespeeld.. alles golfde, patronen overal en bewoog nog alle kanten op, maar het me niets, heel diep gezucht en had het gevoel "ik heb het overleefd". Heb 1,5 uur op de bank liggen bijkomen. Al met al niet waar ik op had gehoopt, maar wel wat ik kennelijk nodig had. Heb er flinke kater aan over gehouden, voel de koppijn nu nog.

    Ga ik nog een keer zo'n hoge dosering doen? Nee.. dit ging voorbij een normale 'heroic dose'.. veel dieper en duisterder.. vele malen intenser. Heb me laten meevoeren en niet verzet, maar dit ga ik niet nog een keer doen. Een gewone heroic dose sluit ik niet uit, voelde als peanuts vergeleken met dit.. maar niet meer zo ver.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#11
0t0lerance zei:
in de onderbroek op bed liggen
Klik om te vergroten...
Mooi report man, welkom terug 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."