#1
Beste forumleden,
Ik heb laatse zondag, een week terug, weer O-PCE gebruikt. Ik begon eerst met 2 kleine sleutelpuntjes snuiven. Ik kreeg kort na snuiven de specifieke O-PCE space. Dus een beetje sjamanische dissociatie met versterkte kleuren en wat stimulatie. Later besloot ik om nog 2 sleutelpuntjes te snuiven en dat effect versterkte. Nog later heb ik een lijtntje gemaakt, iets van 1cm breed en 0,3 cm dik. Ik heb het gesnoven en toen begon de spektakel. Kort na snuiven hoorde ik de karakteristieke pieeep voor disso's en kort erna begon alles kleiner of groter en weer kleiner/groter te worden. Dat samen met versterkte kleuren en sjamanische stimulerende dissociatie. Later belandde ik in een O-PCE-hole, ging uit mijn lichaam en zweefde boven mijn kamer met mijn ziel. Ik kwam in contact met de Absoluut en overleden leden van mijn familie, vooral opa en oma. Ik kreeg kleurlijke visies met Oekrainse liedjes (heb zelf Oekrainse roots) waarin ik mijn opa en oma zag. Daarna veranderde alles in een god mode waarin ik in staat was om alles op te lossen. Ik begon te denken over de voorspelling van cryptokoersen waarbij ik briljante ideeen had om ze te voorspellen. Alles leek zo logisch en vanzelfsprekend. Ik had daarna nog een paar briljante ideeen die ik niet meer weet. Nadat de piek afgelopen was voelde ik me zo zuiver. De after effects duurde nog ongeveer 10 uur na de trip en houdden onder andere dat zuiver maar tegelijkerteid dom disso gevoel, lsd-achtige geometrische OEV's en dergelijke. Na wat tijd was dat weg, maar na roken van wiet kwam het weer terug. Ik viel volgende dag heel vroeg in slaap want ik kon de hele nacht niet slapen. De TR is misschien wat chaotisch, maar ik weet niet alles meer.
Ik heb laatse zondag, een week terug, weer O-PCE gebruikt. Ik begon eerst met 2 kleine sleutelpuntjes snuiven. Ik kreeg kort na snuiven de specifieke O-PCE space. Dus een beetje sjamanische dissociatie met versterkte kleuren en wat stimulatie. Later besloot ik om nog 2 sleutelpuntjes te snuiven en dat effect versterkte. Nog later heb ik een lijtntje gemaakt, iets van 1cm breed en 0,3 cm dik. Ik heb het gesnoven en toen begon de spektakel. Kort na snuiven hoorde ik de karakteristieke pieeep voor disso's en kort erna begon alles kleiner of groter en weer kleiner/groter te worden. Dat samen met versterkte kleuren en sjamanische stimulerende dissociatie. Later belandde ik in een O-PCE-hole, ging uit mijn lichaam en zweefde boven mijn kamer met mijn ziel. Ik kwam in contact met de Absoluut en overleden leden van mijn familie, vooral opa en oma. Ik kreeg kleurlijke visies met Oekrainse liedjes (heb zelf Oekrainse roots) waarin ik mijn opa en oma zag. Daarna veranderde alles in een god mode waarin ik in staat was om alles op te lossen. Ik begon te denken over de voorspelling van cryptokoersen waarbij ik briljante ideeen had om ze te voorspellen. Alles leek zo logisch en vanzelfsprekend. Ik had daarna nog een paar briljante ideeen die ik niet meer weet. Nadat de piek afgelopen was voelde ik me zo zuiver. De after effects duurde nog ongeveer 10 uur na de trip en houdden onder andere dat zuiver maar tegelijkerteid dom disso gevoel, lsd-achtige geometrische OEV's en dergelijke. Na wat tijd was dat weg, maar na roken van wiet kwam het weer terug. Ik viel volgende dag heel vroeg in slaap want ik kon de hele nacht niet slapen. De TR is misschien wat chaotisch, maar ik weet niet alles meer.