#1
Ja maar ben er zeker niet trots op. Daarom dat ik zo blij ben dat er forums als deze bestaan om erover te praten. Als ik het nu teruglees, gaat er echt een alarmbel af als ik zeg dat ik ging trippen op een weekdag, gewoon omdat het kon. Ook al was alles uitgewerkt, dan had ik mezelf nog geen tijd gegund voor integratie van wat er allemaal was gebeurd. En aangezien de dosis te verwarrend binnenkwam was dat er sowieso niet. Mijn brein was gewoon uitgeput, als het ware een kater. Ik denk dat je dit kunt vergelijken met wanneer je een zware comedown hebt na een MDMA trip. Je brein is helemaal uitgeput en moet opnieuw balans vinden, waardoor je eerst door een dal moet.Damn, da's wel een ervaring dan! Ik kan me de paniek van de volgende dag moeten werken en nog niks van een uitwerking voelen helemaal voorstellen. :| Vind het knap dat je überhaupt op je werk geraakt bent! Lijkt me heel ongemakkelijk. Ik zou ergens ook gedacht hebben dat 600 ug misschien nóg langer zou werken dan wat jij beschrijft, een normale dosis kan bij mij makkelijk 12 uur duren. Dus dat je bent gaan werken is toch best een prestatie ergens, haha.
Ja ik kan het niet anders verwoorden dan dat de effecten gewoon zwaarder binnenkwamen, maar niet langer in tijdsduur. Althans niet intens veel langer.
Haha ja vreselijk is dat. "Ze zien het, ze weten het, doe toch normaal!". En dan ofwel amper of veel teveel oogcontact maken. Nee, dat wil ik niet meer meemaken.Ik heb ooit een microdosis LSD op een wetenschappelijk congres genomen die iets te 'niet-micro-genoeg' uitviel en daar voelde ik me toch al lichtelijk awkward bij. :')
Daar heb ik gelukkig geen last van gehad. Ik heb zelfs gegeten in de hoop dat mijn spijsvertering de boel sneller ging evacueren, zoals bij truffels. Maar dat werkt dus niet, mijn receptoren waren helemaal ingekapseld.Ik heb inderdaad wel vaker gelezen en gehoord dat LSD boven 250 ug niet perse heel veel meerwaarde meer heeft. Dat is ook waarom ik voor mezelf daar ongeveer de grens heb gesteld. 250 ug zou ik nog wel eens willen doen als ik echt goed in m'n vel zit. Hoger ga ik denk ik niet. Ik heb ook gehoord dat mensen die rond de 400 ug namen fysiek vervelende klachten kregen, zoals herhaaldelijk overgeven.
Ik lijk er vrede mee te hebben dat het alle richtingen uit kan gaan, omdat ik net zo graag wil graven in mijn onderbewuste en teruggaan naar gevoelens of gebeurtenissen waar mijn volwassen ego geen raad mee weet of waarom ik zo of zo reageer of bepaalde triggers. Helaas denk ik dat het te mooi is dat je met recreatief gebruik honderden uren therapie kan gaan vervangen. In de ideale wereld zou ik een therapeut willen vinden die er open voor staat en daar aan de slag mee wilt gaan. Maar da's een onderwerp voor een eigen draad.Hele hoge doseringen psilocybine vind ik overigens nog een meer beangstigend idee. Psilo is mooi, maar kan ook echt wel duister worden, meer dan LSD (hoewel LSD zeker ook duister kan zijn). Ik heb ook wel heftige reports op deze site gelezen van mensen die psilo op hoge dosis namen (@Mindless bijvoorbeeld) en poeh, lijkt me toch niet niks!

