Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums30g Mexicana truffels + 0,4g Syrian Rue Extract

30g Mexicana truffels + 0,4g Syrian Rue Extract

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
Roze Olifant zei:
Damn, da's wel een ervaring dan! Ik kan me de paniek van de volgende dag moeten werken en nog niks van een uitwerking voelen helemaal voorstellen. :| Vind het knap dat je überhaupt op je werk geraakt bent! Lijkt me heel ongemakkelijk. Ik zou ergens ook gedacht hebben dat 600 ug misschien nóg langer zou werken dan wat jij beschrijft, een normale dosis kan bij mij makkelijk 12 uur duren. Dus dat je bent gaan werken is toch best een prestatie ergens, haha.
Klik om te vergroten...
Ja maar ben er zeker niet trots op. Daarom dat ik zo blij ben dat er forums als deze bestaan om erover te praten. Als ik het nu teruglees, gaat er echt een alarmbel af als ik zeg dat ik ging trippen op een weekdag, gewoon omdat het kon. Ook al was alles uitgewerkt, dan had ik mezelf nog geen tijd gegund voor integratie van wat er allemaal was gebeurd. En aangezien de dosis te verwarrend binnenkwam was dat er sowieso niet. Mijn brein was gewoon uitgeput, als het ware een kater. Ik denk dat je dit kunt vergelijken met wanneer je een zware comedown hebt na een MDMA trip. Je brein is helemaal uitgeput en moet opnieuw balans vinden, waardoor je eerst door een dal moet.

Ja ik kan het niet anders verwoorden dan dat de effecten gewoon zwaarder binnenkwamen, maar niet langer in tijdsduur. Althans niet intens veel langer.

Roze Olifant zei:
Ik heb ooit een microdosis LSD op een wetenschappelijk congres genomen die iets te 'niet-micro-genoeg' uitviel en daar voelde ik me toch al lichtelijk awkward bij. :')
Klik om te vergroten...
Haha ja vreselijk is dat. "Ze zien het, ze weten het, doe toch normaal!". En dan ofwel amper of veel teveel oogcontact maken. Nee, dat wil ik niet meer meemaken.

Roze Olifant zei:
Ik heb inderdaad wel vaker gelezen en gehoord dat LSD boven 250 ug niet perse heel veel meerwaarde meer heeft. Dat is ook waarom ik voor mezelf daar ongeveer de grens heb gesteld. 250 ug zou ik nog wel eens willen doen als ik echt goed in m'n vel zit. Hoger ga ik denk ik niet. Ik heb ook gehoord dat mensen die rond de 400 ug namen fysiek vervelende klachten kregen, zoals herhaaldelijk overgeven.
Klik om te vergroten...
Daar heb ik gelukkig geen last van gehad. Ik heb zelfs gegeten in de hoop dat mijn spijsvertering de boel sneller ging evacueren, zoals bij truffels. Maar dat werkt dus niet, mijn receptoren waren helemaal ingekapseld.

Roze Olifant zei:
Hele hoge doseringen psilocybine vind ik overigens nog een meer beangstigend idee. Psilo is mooi, maar kan ook echt wel duister worden, meer dan LSD (hoewel LSD zeker ook duister kan zijn). Ik heb ook wel heftige reports op deze site gelezen van mensen die psilo op hoge dosis namen (@Mindless bijvoorbeeld) en poeh, lijkt me toch niet niks!
Klik om te vergroten...
Ik lijk er vrede mee te hebben dat het alle richtingen uit kan gaan, omdat ik net zo graag wil graven in mijn onderbewuste en teruggaan naar gevoelens of gebeurtenissen waar mijn volwassen ego geen raad mee weet of waarom ik zo of zo reageer of bepaalde triggers. Helaas denk ik dat het te mooi is dat je met recreatief gebruik honderden uren therapie kan gaan vervangen. In de ideale wereld zou ik een therapeut willen vinden die er open voor staat en daar aan de slag mee wilt gaan. Maar da's een onderwerp voor een eigen draad.
M
MindlessLid
Roze Olifant zei:
Damn, da's wel een ervaring dan! Ik kan me de paniek van de volgende dag moeten werken en nog niks van een uitwerking voelen helemaal voorstellen. :| Vind het knap dat je überhaupt op je werk geraakt bent! Lijkt me heel ongemakkelijk. Ik heb ooit een microdosis LSD op een wetenschappelijk congres genomen die iets te 'niet-micro-genoeg' uitviel en daar voelde ik me toch al lichtelijk awkward bij. :') Ik zou ergens ook gedacht hebben dat 600 ug misschien nóg langer zou werken dan wat jij beschrijft, een normale dosis kan bij mij makkelijk 12 uur duren. Dus dat je bent gaan werken is toch best een prestatie ergens, haha.

Ik heb inderdaad wel vaker gelezen en gehoord dat LSD boven 250 ug niet perse heel veel meerwaarde meer heeft. Dat is ook waarom ik voor mezelf daar ongeveer de grens heb gesteld. 250 ug zou ik nog wel eens willen doen als ik echt goed in m'n vel zit. Hoger ga ik denk ik niet. Ik heb ook gehoord dat mensen die rond de 400 ug namen fysiek vervelende klachten kregen, zoals herhaaldelijk overgeven.
Klik om te vergroten...
Heb wel andere verhalen gehoord van mensen dat 1000en ug's next level is. Maar ik twijfel altijd aan die verhalen, want er gaat zoveel BS rond over zegels van vele honderden ug's, terwijl er eigenlijk veel minder op zit.

Roze Olifant zei:
Hele hoge doseringen psilocybine vind ik overigens nog een meer beangstigend idee. Psilo is mooi, maar kan ook echt wel duister worden, meer dan LSD (hoewel LSD zeker ook duister kan zijn). Ik heb ook wel heftige reports op deze site gelezen van mensen die psilo op hoge dosis namen (@Mindless bijvoorbeeld) en poeh, lijkt me toch niet niks!
Klik om te vergroten...
Ik zou het ook niet meer doen, maar die angst begon eigenlijk pas na een bepaald idee tijdens een trip ergens. Waarschijnlijk was het die 70 gram trip. Dat idee van: misschien ben ik nu te ver gegaan en kom ik hier niet ongeschonden uit? En dat die angst ergens is blijven hangen vanaf toen. Want daarvoor had ik eigenlijk geen angst om te trippen. Hoe heftig het ook was, ik zag het meer als een super intense ride, compleet van de wereld en met ongelofelijke visuals. Toen was er al wel dat "duistere" psilo sfeertje, maar niet zoals later dat ik echt dacht dat ik met demonische energieën in aanraking kwam en dat dus ook zo ervoer. Misschien dat ik het voor mezelf ook creëerde, door het "duister" te noemen. Want daarvoor was het niet echt dat. Het was eerder geheimzinnig, wonderlijk, sprookjesachtig met inderdaad dat gevoel van "wat schuilt daarachter", maar niet ronduit evil. Dat maakte ik er denk ik zelf van later.

Dat gezegd hebbende, zou ik toch die doseringen niet aanraden omdat het op een gegeven moment verwarrend wordt en de kans op dat je voor jezelf zegt: "dit is too much" dan imo flink toeneemt. Daarnaast: je gaat op een gemiddelde dosering (35 - 45 gram verse paddo's) waarschijnlijk ook "opstijgen", oftewel: de normale werkelijkheid achter je laten en op een visuele reis gaan. Ook op die dosering zijn psilotrips in mijn beleving extreem visueel en ongelofelijk mooi. En door minder verwarring eigenlijk beter mee te maken en ook te onthouden.

Daarnaast... Heb je dingen als DMT/changa. Imo zijn de visuals daar nóg mooier op, de trip nóg een stuk heftiger dan op high dose psilo trips. Maar het duurt allemaal niet zo lang, dus de kans op bad gaan is denk ik veel lager. Ook al is het extreem heftig, na 10-20 minuten zit je weer op baseline. Je hebt praktisch geen tijd om bang te worden.

Metalcored00d zei:
Ik lijk er vrede mee te hebben dat het alle richtingen uit kan gaan, omdat ik net zo graag wil graven in mijn onderbewuste en teruggaan naar gevoelens of gebeurtenissen waar mijn volwassen ego geen raad mee weet of waarom ik zo of zo reageer of bepaalde triggers. Helaas denk ik dat het te mooi is dat je met recreatief gebruik honderden uren therapie kan gaan vervangen. In de ideale wereld zou ik een therapeut willen vinden die er open voor staat en daar aan de slag mee wilt gaan. Maar da's een onderwerp voor een eigen draad.
Klik om te vergroten...
Dat denk ik ook. Ik heb meer dan 100 trips gehad op verschillende psychedelica en uiteindelijk blijven het allemaal maar ervaringen. Je kunt even tijdelijk denken dat je het nú weet. Nú ga je niet meer terugvallen in negatieve gedachten, maar gewoon "vasthouden" aan deze positieve energie. Niet beseffende dat dat gewoon de afterglow is...

Ik denk wel dat het (een goede trip) iemand mogelijk wakker kan schudden uit een depressie en zo weer wat "licht" kan gaan zien, maar het is allemaal geen substituut voor echt werken aan jezelf. Dat doe je imo het beste door nuchter ervoor te gaan zitten en de confrontatie aan te gaan met je emoties en daarnaast in het dagelijkse leven simpelweg omgaan met andere mensen en daarin leren je vrede te bewaren. Dat is de echte test, imo.

05b8715cd26167dc15a0494273715004.jpg

jnv5bbdbfqr01.png
F
Foxy MethoxyLid
Flinke trip, interessant report. Ik had nog niet van het Syrian Rue Extract gehoord, waar zorgt dat nou precies voor in de trip?

Dat je na zo’n trip nog ruimte in je hoofd hebt voor een een feestje ‘s avonds trouwens!

Metalcored00d zei:
Mijn muziek van keuze voor het intreden van de trip is zoals altijd het album Hydroponic Garden van Carbon Based Lifeforms.
Klik om te vergroten...
Lekker album! Ga deze zeker ook eens opzetten bij een volgende trip.
M
Metalcored00dLid
Foxy Methoxy zei:
Dat je na zo’n trip nog ruimte in je hoofd hebt voor een een feestje ‘s avonds trouwens!
Klik om te vergroten...

Ja gelukkig waren we met niet zoveel (8 personen) en in een vertrouwde omgeving (bij mijn vrienden thuis) en het waren allemaal mensen die me al hebben gezien na een trip, dus niet te veel onbekende prikkels :wink:. Dat had ik er misschien wel bij moeten zeggen!

Foxy Methoxy zei:
Lekker album! Ga deze zeker ook eens opzetten bij een volgende trip.
Klik om te vergroten...

Moeilijk om te omschrijven, maar die muziek is echt zo zalig als soundtrack van een trip; het voelt alsof je door 4 seizoenen gaat terwijl je tijdens de trip ook door al je emoties gaat. Blij, bedroefd, moedeloos, hoopvol, ... :)
M
Metalcored00dLid
Foxy Methoxy zei:
Ik had nog niet van het Syrian Rue Extract gehoord, waar zorgt dat nou precies voor in de trip?
Klik om te vergroten...
In het Nederlands heet dit Syrische wijnruit als ik het goed heb. Dit bevat harmine en harmaline alkaloïden, die werken als een MAOI-remmer. Het maakt de trip sterker omdat het mechanisme dat het effect van psilocybine moet temperen wordt uitgeschakeld. Je tript dus ongeveer 2 uur langer en intenser.

Dit is trouwens hetzelfde dat je moet combineren met DMT als je dat oraal inneemt. Maar daar heb ik geen ervaring mee.

Ik heb ook al gehoord dat mensen dit gebruiken als een soort natuurlijk antidepressivum.
M
Metalcored00dLid
Augustus 2021. Het was mijn verjaardag. Ik was 31 jaar geworden en wou mezelf verwennen met een stevige trip. Ik had al eerder de combinatie van truffels met een MAOI-remmer geprobeerd, dus wist ongeveer wel wat me te wachten stond.

Om 12u begon ik met 0,4g af te wegen van het Syrian Rue extract. Dit mengde ik door een shotglas met water en dronk in een gulp op. Dit is een echte aanrader, want ervoor maakte ik thee van de zaadjes en daarvan vond ik de smaak verschrikkelijk. Het extract proeft als een slok ice tea.

Na 25 minuten nam ik de truffels. Ik gooide ze in een blender met wat water en citroensap. Dit liet ik 20 minuten in de koelkast staan en dronk het daarna allemaal op. De beker van de blender nog eens spoelen met water en opnieuw opdrinken zodat er zeker niets verloren gaat!

Zoals bij elke truffel trip was ik alleen thuis in mijn appartement, stond mijn gsm op vliegtuigmodus en stond er een documentaire en een playlist klaar.

Ik was klaar om eraan te beginnen. Stap 1 is zoals altijd een bezinningsmoment, begeleid door de zachte stem van Timothy Leary in The Psychedelic Experience. Dit filmpje duurt 45 minuten en zoals de vorige keren wanneer ik Syrian Rue combineer ervoer ik nog geen effecten.

Stap 2 is zoals altijd zonnebril opzetten, losse kleren en mijn muziek. Zoals altijd met een truffel trip tracht ik buiten te zijn tegen dat het volledig in kickt. Mijn muziek van keuze voor het intreden van de trip is zoals altijd het album Hydroponic Garden van Carbon Based Lifeforms. Ik wandelde door de natuur en gaandeweg begon ik harder en harder te trippen.

Het was nu anderhalf uur geleden dat ik met dit avontuur was gestart en de bomen rondom mij leken gigantisch. Het bladerdek leek zich rondom mij te vormen. Ik bedacht me dat de zuilen van zelfs de knapste kathedraal ter wereld niet konden tippen aan de majestueuze schoonheid van moeder natuur. Bomen waren de oorspronkelijke zuilen. Het bos onze oorspronkelijke kathedraal. De truffels ons oorspronkelijke brood en wijn.

Toen bedacht ik me mijn trip de 40 dagen en 40 nachten door de woestijn waren. Ik was Buddha in de lotushouding. Ik was de profeet en de blijde boodschap waren de truffels.

Ongeveer 3 uur in de trip werd het voor mij tijd om terug huiswaarts te keren. Dat leek echter niet zo eenvoudig want plots leek ik vast in een loop, de staat werd oneindig en het voelde alsof ik rondjes liep. Wanneer ik me weer kon oriënteren zag ik de lucht als een gordijn. Ik kan het niet beter beschrijven dan die scene in de film Lucie waar Scarlett Johanson met haar hand door de informatie in de lucht glijdt. Het was echter geen informatie, maar eerder het besef dat alles een web is van aantrekking en afstoting van atomen die elkaar niet raken, en ik sneed erdoor met mijn lichaam.

Toen ik naar mijn handen keek zag ik de typische vervorming van wanneer ik truffels met Syrian Rue combineer: mijn vingers lijken opgezwollen en zijn helemaal afgerond. Mijn handen zijn klam en zweterig.

Thuis dronk ik enorm veel water want ik was erg dorstig na deze lange wandeling van 15.000 stappen.

Het was ongeveer 16u en het werd tijd voor stap 3. Ik verduisterde mijn woonkamer en zette YouTube open. Ik koos voor de film The Transcendental Object At The End Of Time (Terence McKenna) op het kanaal We Plants Are Happy Plants. Een echte aanrader!

Halverwege de film moest ik super dringend plassen. En toen gebeurde het. Bij het legen van mijn blaas verliet mijn ego mij. De grond werd een geometrisch patroon en plots zat ik in wat ik niet anders kan beschrijven dan daar waar ik zal zijn als ik kom te sterven. Het was tijdloos en ging eindeloos door. Ik bevond me in een soort koepel, door en door omgeven van wit licht. De muren/plafond/grond waren de meest gedetailleerde hiërogliefen van een tot nog toe onbekende makelij. Het was pure euforie. Kon mijn hart het toen begeven hebben, ik had er vrede mee gehad. Dit was waarvoor ik was geboren, dit was mijn ultieme bestemming.

Een eeuwigheid later, wat eigenlijk maar een paar minuten was, kwam mijn ego terug. Ik zat nog steeds op het toilet. De deur was open en mijn slaapkamerdeur ook, waardoor ik de bomen kon zien die enkele honderden meters van waar ik woonde stonden in de tuin van de mensen.

De daken van de huizen rondom de bomen begonnen eruit te zien als zo’n paradoxaal schilderij waar het einde het begin is. De bomen transformeerden in Olifanten en neushoorns in vol ornaat. Een beetje zoals die van in Lord of The Rings.

Ik staarde hiernaar totdat ik besefte dat ik nog steeds op het toilet zat en ging terug naar de woonkamer waar ik de rest van de film keek.

In de film ging het daarna toevallig over DMT en het voelde alsof wat Terence McKenna zei ging over mijn ervaring in de witte koepel van licht.

De film ging nog anderhalf uur verder. Op een gegeven moment werd ik achteruitgedrukt in mijn zetel, door wat ik niet anders kan beschrijven als de pure kracht van de snelheid van het licht. Heel apart. Mijn gezicht voelde alsof ik op een achtbaan zat, ettelijke G-forces van wind blies over me.

De volgende 4 uur keek ik naar The Midnight Gospel in combinatie met een jointje totdat alles was uitgewerkt. Rond 22u ging ik feesten met mijn vrienden.
R
Roze OlifantLid
Wauw, wat een vet report en wat een vette trip! 😍 Ik denk dat psilocybine op hoge dosis je op dezelfde plek kan brengen als DMT. De egodood die je beschrijft klinkt waanzinnig. Zou dit dan ook een (soort) ‘doorbraak’ zijn?

Bomen die transformeren in olifanten: dat kan niet anders dan goede shit zijn geweest. :wink:
M
Metalcored00dLid
Roze Olifant zei:
Wauw, wat een vet report en wat een vette trip! 😍 Ik denk dat psilocybine op hoge dosis je op dezelfde plek kan brengen als DMT. De egodood die je beschrijft klinkt waanzinnig. Zou dit dan ook een (soort) ‘doorbraak’ zijn?

Bomen die transformeren in olifanten: dat kan niet anders dan goede shit zijn geweest. :wink:
Klik om te vergroten...
Heel goede shit indeed :grin:. Bedankt voor de mooie comment! Ik ga helemaal akkoord met je stelling over de doorbraak, het voelt alleszins zo. Echter heb ik (nog) geen ervaringen met DMT. Ik heb het wel al liggen (heb een extractie gedaan van chacruna), maar ben er precies nog niet klaar voor om daar alleen mee te gaan experimenteren. Maar dat is de volgende stap!
R
Roze OlifantLid
Metalcored00d zei:
Heel goede shit indeed :grin:. Bedankt voor de mooie comment! Ik ga helemaal akkoord met je stelling over de doorbraak, het voelt alleszins zo. Echter heb ik (nog) geen ervaringen met DMT. Ik heb het wel al liggen (heb een extractie gedaan van chacruna), maar ben er precies nog niet klaar voor om daar alleen mee te gaan experimenteren. Maar dat is de volgende stap!
Klik om te vergroten...

Tof dat je zelf een extractie hebt gedaan! Ik heb er enkele ervaringen mee (N,N-DMT), maar de laatste keer is intussen alweer lang geleden. Ik ben voornemens het ergens de komende maanden nog eens te gaan doen. Maar ik zie er toch weer een soort van tegenop (?), haha. Ik wíl het echt doen, het heeft me een completer mens gemaakt qua kijk op de wereld, spiritualiteit, maar het is zo intens. Ik heb altijd een lange hersteltijd nodig tussen twee ervaringen, met hersteltijd bedoel ik dan tijd die ik nodig heb om me weer 'klaar' te voelen voor een volgende ervaring. Ik heb nu het gevoel dat ik dat misschien bijna weer ben, al denk ik eigenlijk nooit helemaal klaar te zijn voor de intensiteit van zoiets als DMT. Een DMT-ervaring beleef je in principe altijd alleen, al zit een van je beste vrienden naast je. Je bent niet meer hier. Ik vind het gevoelsmatig wel fijn/helpend om een vertrouwd iemand naast/bij me te hebben, al was het maar om achteraf na te praten en de verwondering die je overspoelt te delen. Trip jij altijd solo?

Mijn allereerste ervaring met N,N-DMT is inmiddels een oud report dat hier nog terug te vinden is: https://drugsforum.nl/threads/changa-en-dmt-“te-dom-om-te-pijpen”.63149/

Het klinkt alsof jij wel al een stuk meer ervaren bent dan ik was toen ik de eerste keer DMT rookte. 30 mg truffels heb ik persoonlijk nog nooit genomen, weet ook niet of ik dat durf, ben eigenlijk best wel een schijterd (en ook nog meer geworden over de jaren heen). Hoewel ik nooit echte keiharde bad trips heb gehad, word je wel nederig van het gebruik van psychedelica - ik toch.

De breaktrough-ervaring lijk jij al gehad te hebben met psilo, dan zal DMT je misschien ook nét wat minder heftig overdonderen dan het bij mij heeft gedaan. Ik ben heel erg benieuwd naar eventuele volgende reports van je; of dat nu over psilo, DMT gaat of iets anders. :)

Ik weet overigens zelf tot op de dag vandaag niet eens zeker of ik überhaupt wel een breakthrough heb gehad op DMT! Ik ga er veiligheidshalve vanuit van niet (dan zou ik het wel zeker weten, schijnt), dat betekent in dat geval dat het dus gewoon nog veel heftiger kan, :')
M
Metalcored00dLid
Roze Olifant zei:
Trip jij altijd solo?
Klik om te vergroten...
Mijn eerste 2 truffel trips waren met mijn beste vriend. Met hem waren de ervaringen ook magisch; wij hadden geen woorden meer nodig, we konden elkaar precies telepathisch begrijpen, volledig in sync. Daarna hebben we samen ook nog LSD voor het eerst geprobeerd, maar verder trip ik sinds 2017 altijd solo. Ik heb het ook liever zo, omdat ik mezelf intussen goed genoeg kan inschatten en dat ik geen rekening moet houden met day to day reality zoals een gesprek voeren.

Ik heb eigenlijk aan hem beloofd om DMT de eerste keer samen met hem te proberen, aangezien we er beide geen ervaring van hebben en elkaar perfect aanvoelen.

Roze Olifant zei:
Hoewel ik nooit echte keiharde bad trips heb gehad, word je wel nederig van het gebruik van psychedelica - ik toch.
Klik om te vergroten...
Dat ik vandaag enkel 2 positieve reports heb gepost is niet het hele plaatje. Vreemd genoeg vind ik het best leuk om "getting my butt kicked" te hebben. Het maakt me inderdaad nederig; zo heb ik vorig jaar 800 600ug LSD genomen en voelde ik 3 dagen later nog steeds naweeën. Vreselijk was dat.

Verder had ik ook graag vermeld dat het bij mij een beetje teveel van het goede werd omdat ik steeds opnieuw zo ver mogelijk wou gaan, chasing the dragon. Intussen ben ik er uit dat less wel degelijk more kan zijn.

Bedankt voor je link! Ik spendeer graag uren aan het bestuderen van een goedje voor ik me eraan waag, maar het is en blijft "experimenting" :grin:.

Roze Olifant zei:
De breaktrough-ervaring lijk jij al gehad te hebben met psilo, dan zal DMT je misschien ook nét wat minder heftig overdonderen dan het bij mij heeft gedaan. Ik ben heel erg benieuwd naar eventuele volgende reports van je; of dat nu over psilo, DMT gaat of iets anders.
Klik om te vergroten...
Klopt, maar ergens doet mijn ervaring me meer denken aan wat ik lees van 5-Meo-DMT en in mindere mate nn-DMT, omdat ik eerder in een "void" zat en niet zozeer in een dimensie met "machine elves", en al zeker geen geluid. Ik wil die chrysant wel eens zien die je blijkbaar doorbreekt na een derde inhalering waarna je blast off into the 4th dimension...
R
Roze OlifantLid
Metalcored00d zei:
Mijn eerste 2 truffel trips waren met mijn beste vriend. Met hem waren de ervaringen ook magisch; wij hadden geen woorden meer nodig, we konden elkaar precies telepathisch begrijpen, volledig in sync. Daarna hebben we samen ook nog LSD voor het eerst geprobeerd, maar verder trip ik sinds 2017 altijd solo. Ik heb het ook liever zo, omdat ik mezelf intussen goed genoeg kan inschatten en dat ik geen rekening moet houden met day to day reality zoals een gesprek voeren.

Ik heb eigenlijk aan hem beloofd om DMT de eerste keer samen met hem te proberen, aangezien we er beide geen ervaring van hebben en elkaar perfect aanvoelen.
Klik om te vergroten...

Klinkt goed!

Metalcored00d zei:
Dat ik vandaag enkel 2 positieve reports heb gepost is niet het hele plaatje. Vreemd genoeg vind ik het best leuk om "getting my butt kicked" te hebben. Het maakt me inderdaad nederig; zo heb ik vorig jaar 800ug LSD genomen en voelde ik 3 dagen later nog steeds naweeën. Vreselijk was dat.
Klik om te vergroten...

Holy fucking shit!!! 800 ug?! Hoe was dat, wat waren de effecten? Fysiek en mentaal? Ik vond 210 ug al flink heftig… Hoe lang duurde het? En wat merkte je drie dagen later nog? Zoveel vragen!

Ik ben enorm geïnteresseerd in verhalen van mensen die zulke hoge doseringen hebben gebruikt, vooral omdat ik het zelf nooit ga durven.

Metalcored00d zei:
Bedankt voor je link! Ik spendeer graag uren aan het bestuderen van een goedje voor ik me eraan waag, maar het is en blijft "experimenting" :grin:.
Klik om te vergroten...

Zeker!

Metalcored00d zei:
Klopt, maar ergens doet mijn ervaring me meer denken aan wat ik lees van 5-Meo-DMT en in mindere mate nn-DMT, omdat ik eerder in een "void" zat en niet zozeer in een dimensie met "machine elves", en al zeker geen geluid. Ik wil die chrysant wel eens zien die je blijkbaar doorbreekt na een derde inhalering waarna je blast off into the 4th dimension...
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf nog geen entiteiten ontmoet op N,N-DMT, zelfs niet met 70 mg in de VaporGenie. Maar het staat er wel om bekend inderdaad. 5-MeO-DMT geen ervaring mee, alleen veel over gelezen, maar het zou ook heel goed kunnen dat een hoge dosis psilocybine die kant op gaat.
M
Metalcored00dLid
Roze Olifant zei:
Holy fucking shit!!! 800 ug?! Hoe was dat, wat waren de effecten? Fysiek en mentaal? Ik vond 210 ug al flink heftig… Hoe lang duurde het? En wat merkte je drie dagen later nog? Zoveel vragen!

Ik ben enorm geïnteresseerd in verhalen van mensen die zulke hoge doseringen hebben gebruikt, vooral omdat ik het zelf nooit ga durven.
Klik om te vergroten...
Oeps dat moest 600 zijn. Maar da's nog veel teveel. Trouwens 1cP-LSD voor de volledigheid, want RC is momenteel de enige manier waar ik weet van heb om op een correcte manier te scoren.

De effecten waren eerst typische LSD come-up. Ik had een week ervoor getript op 150ug, en volgens zo'n dosage calculator moest ik al minstens verdubbelen, maar ik wou meer. En boy oh boy dat was het. Wanneer ik een uur ervoor dacht dat het nog allemaal meeviel, begon de verwarring. Urenlang zat ik in de zetel te staren naar YouTube zonder eigenlijk te beseffen wat er aan de hand was en zonder ook maar iets van waardevolle inzichten te krijgen. Dit was letterlijk "blotter paper makes my brain go brrrr".

De volgende dag moest ik opnieuw naar het werk om 7.40 u. Toen ik om 23.30 u., na 12u trippen, nog steeds geen teken van come-down had, begon ik te panikeren. Ik werd bang dat dit een bad trip ging worden als de angst ging overheersen... De stress van het feit dat het maar niet uitgewerkt raakte, zorgde ervoor dat ik ook amper kon slapen. Met ogen dicht kreeg ik een mooie stroboscoop show, maar daar had ik op dat moment lak aan.

De volgende dag was gelukkig een vrijdag, thuis overtuigde ik mezelf dat het nu wel grotendeels was uitgewerkt. Eenmaal op het werk met de collega's aan de praat merkte ik dat ik nog steeds van de hak op de tak sprong, overprikkeld was en alles in grote filosofische ideeën uitlegde waar niemand wat aan had. Anderen zeiden dat ik een "vreemde energie" uitstraalde, no shit!

Bij mij is het vaak zo dat het in de sinussen gaat knellen, alsof er elk moment een adertje kan springen. Dat gevoel had ik 3 dagen lang, geen hoofdpijn, maar eerder een gevoel dat mijn brein gezwollen in mijn hoofd zat en dat mijn schedel te klein was. Ik had nul concentratie en baalde.

Het was een goede les want dit heb ik niet opnieuw geprobeerd.

Ik heb er vooral uit geleerd dat ik 1cP-LSD veel liever heb op 150-250ug. Boven die dosis is er geen meerwaarde, maar enkel nadelen. Dan is het niet meer voorspelbaar, en blijft het nog steeds betrekkelijk minder visueel voor mij dan de truffels.

Bij truffels heb ik het dan weer hoe harder hoe liever. Alhoewel ik de kanttekening wil maken dat ik bijvoorbeeld liever een grotere dosis Mexicana neem dan een 15g Valhalla. Tja, we reageren allemaal anders.
R
Roze OlifantLid
Metalcored00d zei:
Oeps dat moest 600 zijn. Maar da's nog veel teveel. Trouwens 1cP-LSD voor de volledigheid, want RC is momenteel de enige manier waar ik weet van heb om op een correcte manier te scoren.

De effecten waren eerst typische LSD come-up. Ik had een week ervoor getript op 150ug, en volgens zo'n dosage calculator moest ik al minstens verdubbelen, maar ik wou meer. En boy oh boy dat was het. Wanneer ik een uur ervoor dacht dat het nog allemaal meeviel, begon de verwarring. Urenlang zat ik in de zetel te staren naar YouTube zonder eigenlijk te beseffen wat er aan de hand was en zonder ook maar iets van waardevolle inzichten te krijgen. Dit was letterlijk "blotter paper makes my brain go brrrr".

De volgende dag moest ik opnieuw naar het werk om 7.40 u. Toen ik om 23.30 u., na 12u trippen, nog steeds geen teken van come-down had, begon ik te panikeren. Ik werd bang dat dit een bad trip ging worden als de angst ging overheersen... De stress van het feit dat het maar niet uitgewerkt raakte, zorgde ervoor dat ik ook amper kon slapen. Met ogen dicht kreeg ik een mooie stroboscoop show, maar daar had ik op dat moment lak aan.

De volgende dag was gelukkig een vrijdag, thuis overtuigde ik mezelf dat het nu wel grotendeels was uitgewerkt. Eenmaal op het werk met de collega's aan de praat merkte ik dat ik nog steeds van de hak op de tak sprong, overprikkeld was en alles in grote filosofische ideeën uitlegde waar niemand wat aan had. Anderen zeiden dat ik een "vreemde energie" uitstraalde, no shit!

Bij mij is het vaak zo dat het in de sinussen gaat knellen, alsof er elk moment een adertje kan springen. Dat gevoel had ik 3 dagen lang, geen hoofdpijn, maar eerder een gevoel dat mijn brein gezwollen in mijn hoofd zat en dat mijn schedel te klein was. Ik had nul concentratie en baalde.

Het was een goede les want dit heb ik niet opnieuw geprobeerd.

Ik heb er vooral uit geleerd dat ik 1cP-LSD veel liever heb op 150-250ug. Boven die dosis is er geen meerwaarde, maar enkel nadelen. Dan is het niet meer voorspelbaar, en blijft het nog steeds betrekkelijk minder visueel voor mij dan de truffels.

Bij truffels heb ik het dan weer hoe harder hoe liever. Alhoewel ik de kanttekening wil maken dat ik bijvoorbeeld liever een grotere dosis Mexicana neem dan een 15g Valhalla. Tja, we reageren allemaal anders.
Klik om te vergroten...

Damn, da's wel een ervaring dan! Ik kan me de paniek van de volgende dag moeten werken en nog niks van een uitwerking voelen helemaal voorstellen. :| Vind het knap dat je überhaupt op je werk geraakt bent! Lijkt me heel ongemakkelijk. Ik heb ooit een microdosis LSD op een wetenschappelijk congres genomen die iets te 'niet-micro-genoeg' uitviel en daar voelde ik me toch al lichtelijk awkward bij. :') Ik zou ergens ook gedacht hebben dat 600 ug misschien nóg langer zou werken dan wat jij beschrijft, een normale dosis kan bij mij makkelijk 12 uur duren. Dus dat je bent gaan werken is toch best een prestatie ergens, haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."