Ik heb al zo vaak LSD gebruikt in m'n leven dat het lijkt alsof het nauwelijks uitmaakt hoeveel ik neem: ik schijn toch wel alles te kunnen doen wat ik nuchter ook kan (t/m 750μg tenminste, hoger dan dat heb ik nooit gedoseerd). Of je dit moet willen met zo'n hoge dosis LSD: ik denk niet dat dat voor iedereen weggelegd is. Bij zo'n hoge dosis haal je denk ik de meeste voldoening uit de controle loslaten, maar dat is ook zeker wat ik in voorgaande trips ervaren heb. Het is eerder toevallig zo gegaan dat ik tijdens deze trip heel veel controle had. Ik liet me gewoon leiden door mijn eigen gedachten en zo is deze trip tot stand gekomen.
Het was een prachtige dag, dé geschikte gelegenheid om een blottertje of drie onder mijn tong te leggen. Genieten van de natuur en één worden met het universum? Dat kan! Wiskundebijles geven, mijn benen proberen te scheren en het hele huis stofzuigen? Dat kan ook... sortiment van!
Ik heb een goede band met een familielid (Z) van mij en die was op de hoogte van dat ik LSD gebruikt had. Er was nog wat huiswerk dat gemaakt moest worden, waaronder wiskundehuiswerk. Laat dat nou net iets zijn waar ik heel goed in ben en ook leuk vind om mee bezig te zijn. Ik stelde voor om daarmee te beginnen, dus dat gingen we dan ook doen.
Ik heb geen idee hoe lang we eraan gezeten hebben, maar wat ik wel weet is dat de LSD heel duidelijk al was ingekickt. Alle kleuren waren feller, ik begon regenboog randen om de cijfers te zien en ik weet nog dat ik op een gegeven moment letterlijk in mezelf zei: "Wow, ik houd echt fucking veel van wiskunde. Dit is echt goeie shit. Ik voel me echt euforisch hierbij. " Helaas was er een
klein meningsverschilletje tussen Z en mij over hoe leuk wiskunde wel niet is. Zo wilde ik verdergaan tot we het hele hoofdstuk gedaan hadden en wilde Z na 3 paragrafen liever dood dan dat we verder gingen, dus toen heb ik het maar gelaten, al was het wel een beetje hartverscheurend voor me dat Z mijn passie niet deelde. Ik gun het iedereen om zo'n extase te ervaren bij het maken van wiskundehuiswerk.
Vervolgens ging Z iets anders doen en besloot ik om mijn benen te scheren, aangezien ik zin had in gladde benen. Ik stond echter niet stil bij het feit dat ik echt hard aan het trippen was nog, dus pas toen ik onder de douche stond en al bezig was besefte ik me dat ik helemaal niet kon zien wat ik aan het scheren was. Ik kon niet meer zien wat nou beenhaar was en wat niet, dus ik heb uiteindelijk, god mag weten hoe lang, onder de douche gestaan om alles weg te halen, om vervolgens eronder vandaan te komen en te zien dat er nog steeds plekken waren met beenhaar. Ook had ik m'n voet per ongeluk open gehaald tijdens het scheren, maar in plaats van dat ik dacht "Oei, laat ik daar eens een pleister op doen," bleef ik gewoon staren naar hoe het eruit stroomde en had ik een foto gemaakt, omdat ik het indrukwekkend vond dat er zoveel bloed (naar mijn idee) uitkwam. Uiteindelijk heb ik het ook gewoon open gelaten en begon ik het huis te stofzuigen, aangezien ik het er maar smerig uit vond zien en ik niet wilde dat er stof in mijn wond kwam. Dat moeten we natuurlijk niet hebben aan de LSD.
Ik heb tussendoor ook een tijdje aan
@Neo-Shulginist gedacht lol. Ik bedacht me dat ik je echt een mega boeiend/interessant persoon vind. Als ik denk aan hoe jij eruit zou zien in het echt dan beeld ik me een gestoorde wetenschapper in. Is een compliment, gewoon een soort van Einstein maar dan met drugskennis.
Terug naar het verhaal: nadat ik klaar was met al die dingen zat ik al in de comedown en heb ik eigenlijk nauwelijks nog getript toen ik eenmaal besloot om naar buiten te gaan, maar dat vond ik helemaal niet erg. 't Is een hele andere ervaring dan mijn voorgaande trips, maar het was wel echt heel leuk en ik heb ook best wel wat inzichten gehad, die ik ook besproken heb tijdens therapie.
Ondanks dat dit wel lachen was, ben ik voor de volgende keer wel van plan om écht veel te nemen en dan weer samen te smelten met het universum. Dat is toch wel net iets leuker dan binnen zitten en normale-mensen-dingen doen.