Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUnieke ervaringen van drugs in t algemeen

Unieke ervaringen van drugs in t algemeen

0 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heyy,
Dit gaat niet over een trip report maar over hoe uniek dingen kunnen uitpakken in het algemeen. Weet niet of trip reports de juiste categorie js maar vond het hier toch perfect passen.
Wat ik dus eigk wil proberen over te brengen is hoe bijzonder en onverw8 dingen kunnen uitwerken die sommigen mss niet eens zouden geloven, het gaat dus om het algemene beeld en niet de trip reports op zichzelf

Ben eigk zelf pas ongeveer een half jaar bekend in dit wereldje maar heb al best veel dingen meegemaakt die ik gwn echt bijzonder vond. Hierom leek het me leuk er een report van te maken voor zowel de beginners als de ervaren onder ons. Als beginner kun je je dit soort dingen wss bijna niet voorstellen, en als ervaren gebruiker ben je je er mss wat minder bewust van. Heb namelijk vaker gezien dat in topics niet alleen die van mij maar ook in die van anderen toch "standaard" reacties worden geplaatst ondanks dat specefieke details zijn vermeld. Vaak onder het mom van doe dit niet en dit zijn de risico's wat natuurlijk goed is qua harm reduction maar ook juist weer verkeerd omdat je dingen niet op de persoon zelf baseerd maar op het algemeen.

Sommige dingen werken heel anders op een persoon dan je zou verw8en, en heb daar ook een aantal van mijn eigen ervaringen mee die me leuk lijken hier te delen, natuurlijk voor de fun maar ook als eye opener hoe bijzonder dingen kunnen uitwerken en dat dingen echt niet altijd gaan zoals verw8, aangezien ik er meerdere heb zal het niet een heel trip report worden zoals normaal maar een verkorte versie ervan. Als iemand noeuwschierig is naar meer wil ik natuurlijk altijd meer vertellen maar voor nu gaat het vooral over het grotere plaatje

* 2fma is een stim die vooral bekend staat om veel energie maar weinig euforie en 50mg word als zware dosis gezien.
De 1e keer heb k 50mg geprobeerd maar deed het eigk haast niks op mij. De 2e keer heb ik 250mg gesnoven dus 5x de maximale aanbevolen hoeveelheid en de effecten werkte nu wel prima, maar er was een extra effect, had namelijk een verliefdheid voor iemand op dat moment en de 2fma zorgde voor een vermenging en verbetering ervan, met vermenging bedoel ik dat het meer was dan gwn een effect, het leek alsof het gevoel en de drug een werden tot iets nog beters. En de euforie was daarmee ook zelfs nog sterker dan met xtc maar wel alleen bij die persoon in de buurt (2fma was getest en bleek idd puur te zijn)

* heb wel eens paar keer keta gedaan en hoewel mn toleratie van nature voor veel dingen erg hoog is is het voor keta bij mij juist erg laag, bij 60mg heb ik tegen een k-hole aangezeten, maar een andere vriend van me heeft wel is in korte tijd rond de gram gezeten en merkte er maar weinig van, dit is abnormaal hoog dus kun je nagaan hoe raar en hoe random tolerantie eigk werkt. Daarnaast heb ik zelf ooit 1x 100mg genomen op een moment dat ik me heel slecht voelde en ja wist waar ik mee bezig was na die 60mg (uiteraard was dit eenmalig en neem ik verder eigk altijd voor de fun) maar verwachte dus wel wat en ben naar buiten gegaan en een stukje gaan lopen maar eigk gebeurde er weinig, het aangeschoten gevoel was er en wat verdoofd maar thats it, na mn ervaring had k gedacht dat een flinke k hole onvermijdelijk was maar het effect was zelfs best licht. Na uitwerken wel flink gekotst

* heb wel is met 2cb een soort "connectie" met iemand gevoeld, heb het ook wel is met anderen gedaan waar ik in zekere zin closer mee ben maar dit toch niet had en bij die persoon wel, voelde alsof hij en ik een mentale connectie hadden en tis ook niet echt uit te leggen helaas maar het was er, hadden ook meerdere keren dat we hetzelfde leken te denken en zeggen, sommige dingen verklaarbaar maar sommigen ook zeker gwn niet te verklaren zoals dat we op precies dezelfde momenten dezelfde soort piek voelde of effecten voelde terwijl die de hele tijd wisselden, en dat we hetzelfde dachten en zeiden zelfs terwijl ik bewust af en toe weg keek dat het niet per ongeluk kon zijn dat k alleen maar zn gezicht las maar toch gebeurde het ook toen

* heb pas 1e keer lsd gedaan en vond de visuals eigk best zwakjes werken terwijl t daar toch wel bekend om staat, alleen de bodyhigh was sterk. T grappige is dat een andere vriend toen 1e keer iets deed en begon met xtc. Zijn xtc werkte erg goed maar had ook visuals en vgm nog meer als ik, terwijl je niet eens visuals hoort te hebben van xtc

Dit waren denk wel de bjjzonderste ervaringen. Heb jij ook iets (heel) ongebruikelijks/bijzonders meegemaakt voel je vrij om het te delen.

Vond t wel een leuk topic als eye opener over op hoe een aparte manier sommige dingen kunnen werken. Have fun 😋

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."