Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpychiater had seroquel voorgeschreven ( verkeerde uitwerking gehad)

Spychiater had seroquel voorgeschreven ( verkeerde uitwerking gehad)

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mensen die er van houden om naar de maan te gaan

Heb al heel lang veel angst maar mijn psychiaters helpen niet. Dit is tot een heel gekke gebeurtenis geleden, De psychiater schreef me 50mg seroquel per dag voor, al gelijk had ik hele nare bijwerkingen, maar hij zei dat ik het zo nodig moest nemen als ik onrustig of angstig was of zinm had in alcohol. Ik kreeg hier bestwel slechte bijwerkingen van. Door een lange tijd angst en stress heb ik lichamelijke problemen gehad door geen medicijnen heb ik ook lichamelijke problemen, ik word niet geholpen. sinds kort heb ik episodes als ik geen lorazepam en alcohol in me systeem heb. Gisteren kon de apotheek de anti psychotica die ik nog niet had geprobeerd niet leveren. er zat een aardige cocnectratie lorazepam in me bloed, maar nog steeds had ik nog angst , daarna veel wijn gedronken. Ik had veel te veel gedronken en ging slapen. Ik had in 2 dagen ongeveer 1 uur geslapen. En na de alcohol sliep ik als een blok met nog dromen, normaal heb ik alleen nachtmerries, als ik uberhaupt slaap. toen ik wakker werd was me wereld helemaal anders. eerst dacht ik dat ik het serotonine syndroom had. alles was apart, door de extreme maag discomfort voelde ik me uneasy, ik probeerde over te geven maar het enige wat gebeurde was kokhalzen. later werd het minder en ik las over een alcoholvergifting, ik had bepaalde symptomen maar het was niet levensgevaarlijk, als ik nog 2 glazen zijn had gedronken was het fataal geweest. Ik had hierna een bijna dood ervaring, de eerste symptomen waren veel flitsen van gebeurtenissen. Daarna las ik dat bij alcohol vergiftging en niet kan over geven dat je michaam dan dmt aan maakt. Het voelde heel gek maar fijn. Alles leek in goed detail en het was scherp als Lsd maar veel preciezer. Het is alsof de beste tekenaar alles heeft getekend wat je ziet. Ook een hele bijzondere body high, vergelijkbaar met Lsa body high, maar dan werkt het heel lang bestwel steady en het neemt heel langzaam af, dit kan soms beetje onrustig zijn, en daarna weer aangenaam.

Echt gekke gebeurtenis, want heb nog nooit een dmt ervaring gehad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eerst even los van de inhoud. Kun je er misschien voor zorgen dat niet 3/4e van je verhaal onderstreept staat? Dus je post bewerken, dat deel van de tekst selecteren en in de balk bovenaan het onderstreep-icoontje (U) uitvinken.

Ik denk dat menigeen, including me, een halve TIA krijg bij het lezen van zoveel onderstreepte tekst namelijk.

Als je toch aan het aanpassen bent, iets meer alineagebruik zou ook prettig zijn.

* Edit: Toch nog iets inhoudelijks. De ervaring die je hebt meegemaakt klinkt niet perse direct DMT-achtig. Meer als hallucineren door (levens)gevaarlijk gecombineerd middelengebruik. Dat er DMT zou vrijkomen bij alcoholintoxicatie, daar heb ik persoonlijk niet eerder van gehoord. Hoe kom je aan in die info? Hoe weet je dat je echt bijna dood was? Het is nog onduidelijk of en hoe (lichaamseigen aangemaakte) DMT een rol speelt bij bijna-dood-ervaringen. Laat staan specifiek bij alcoholvergifting. Een connectie proberen te leggen tussen alcohol en DMT(-effecten) klinkt mij sowieso wat onnatuurlijk in de oren, een beetje in de categorie augurken met slagroom. Maar dat kan aan mij liggen. Misschien kun je iets meer details vertellen over je ervaring.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Eerst even los van de inhoud. Kun je er misschien voor zorgen dat niet 3/4e van je verhaal onderstreept staat? Dus je post bewerken, dat deel van de tekst selecteren en in de balk bovenaan het onderstreep-icoontje (U) uitvinken.

Ik denk dat menigeen, including me, een halve TIA krijg bij het lezen van zoveel onderstreepte tekst namelijk.

Als je toch aan het aanpassen bent, iets meer alineagebruik zou ook prettig zijn.

* Edit: Toch nog iets inhoudelijks. De ervaring die je hebt meegemaakt klinkt niet perse direct DMT-achtig. Meer als hallucineren door (levens)gevaarlijk gecombineerd middelengebruik. Dat er DMT zou vrijkomen bij alcoholintoxicatie, daar heb ik persoonlijk niet eerder van gehoord. Hoe kom je aan in die info? Hoe weet je dat je echt bijna dood was? Het is nog onduidelijk of en hoe (lichaamseigen aangemaakte) DMT een rol speelt bij bijna-dood-ervaringen. Laat staan specifiek bij alcoholvergifting. Een connectie proberen te leggen tussen alcohol en DMT(-effecten) klinkt mij sowieso wat onnatuurlijk in de oren, een beetje in de categorie augurken met slagroom. Maar dat kan aan mij liggen. Misschien kun je iets meer details vertellen over je ervaring.
Klik om te vergroten...
Ik viel van m'n stoel toen ik die strepen zag.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
In het slaap-waak gebied gebeuren sowieso wel vaker gekke dingen. Zéker als je al een opgebouwd slaaptekort hebt.

Daar heb je niet eens middelen bij nodig, al kunnen ze wel een rol spelen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Eerst even los van de inhoud. Kun je er misschien voor zorgen dat niet 3/4e van je verhaal onderstreept staat? Dus je post bewerken, dat deel van de tekst selecteren en in de balk bovenaan het onderstreep-icoontje (U) uitvinken.

Ik denk dat menigeen, including me, een halve TIA krijg bij het lezen van zoveel onderstreepte tekst namelijk.

Als je toch aan het aanpassen bent, iets meer alineagebruik zou ook prettig zijn.

* Edit: Toch nog iets inhoudelijks. De ervaring die je hebt meegemaakt klinkt niet perse direct DMT-achtig. Meer als hallucineren door (levens)gevaarlijk gecombineerd middelengebruik. Dat er DMT zou vrijkomen bij alcoholintoxicatie, daar heb ik persoonlijk niet eerder van gehoord. Hoe kom je aan in die info? Hoe weet je dat je echt bijna dood was? Het is nog onduidelijk of en hoe (lichaamseigen aangemaakte) DMT een rol speelt bij bijna-dood-ervaringen. Laat staan specifiek bij alcoholvergifting. Een connectie proberen te leggen tussen alcohol en DMT(-effecten) klinkt mij sowieso wat onnatuurlijk in de oren, een beetje in de categorie augurken met slagroom. Maar dat kan aan mij liggen. Misschien kun je iets meer details vertellen over je ervaring.
Klik om te vergroten...
En een alcoholvergiftiging weet je vaak zelf ook niet meer zoveel van. Ik niet in elk geval 🤷🏼‍♀️
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."