Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Newphoria' 2/3-FEA 35mg/100mg

'Newphoria' 2/3-FEA 35mg/100mg

1 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kreeg een sample, 1 pil 'Newphoria' 2/3-FEA 35mg/100mg bij een eerdere bestelling.

Inname 17u35.

+1u15 (18u50): overall vrij braafjes, zonder echt stim/amfetamine effecten en verwachte al niet veel meer.

+2u - 6u (rond 23u45): ervaarde ik wel degelijk en duidelijk de stimulatie, geen strakke energy, maar klaarwakker en met meer entactogeen randje, wat ik bij andere gefluoreerden stims niet of minder ervaar.
Ook had ik de typische lichamelijke kenmerken van stim/pep rc's, namelijk geen eetlust, weinig neiging tot drinken.

Na 6u, bleef ik echt uren klaarwakker, zonder meer, alsof ik er net goede nachtrust had opzitten.

Rond 1u denk ik, nam ik Dormicum Midazolam 7,5mg, maar niks werking na meer dan uur.

Na 2u nam ik Pyrazolam 2,5mg en Bromazolam 2,5mg...na 3u30 werd het en bleef zo klaarwakker.

Rond 4u dan nog ne Dormicum Midazolam 7,5mg genomen.

Rond 6u mn bed in gekropen en om 9u gewoon alweer wakker.

Echt bizar dit, eerst en vooral omdat het al van 2 oktober was geleden dat ik nog stim of andere drug/rc had genomen en ik met benzo's ook eerder spaarzaam was geweest. Daar ik Dormicum Midazolam 7,5mg op recept krijg en hier eerder zuinig mee ben, 1-2x/week, of langer niet en dit eerder ter vervanging van Pyrazolam en Bromazolam.
En laatst, ik had op 3 weken nog geen benzo genomen, enkel paar x Mirtazapine 15mg (halve pil v 30mg) en nam nog eens een Pyrazolam 2,5mg en Bromazolam 2,5mg en wtf ik sliep 18u fckng vast.

Dus dat alles maakt het nog vreemder dat na die 'Newphoria' 2/3-FEA 35mg/100mg, dat toch geen wow potente stim is, een grote hoeveelheid benzo's amper werkte, strange.
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nihilist88 zei:
Rond 6u mn bed in gekropen en om 9u gewoon alweer wakker.
Klik om te vergroten...
Haha dat heb ik ook met dit goedje, en gewoon lekker wakker en "uitgerust" zonder kater en een leuke aftergrlow!

Ik ben nogal fan van dit goedje (5x genomen), ik ben me er evenzeer wel van bewust dat het als serotonine releaser sparingly hoort ingenomen te worden om neurotoxicity te voorkomen. Bovendien hoort fluor niet in ons lichaam :). Ik zou ook willen duiden op het feit dat ik er enerzijds wel de typische kaakspanning van ondervind en de typische lichamelijke stim stuff zoals hogere hartslag en droge mond, maar idd, het serotonergene gehalte van deze drug maakt je eerder een coach potato. In mijn geval veel schrijven en plannen en organiseren, maar weinig tot geen nood aan beweging.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."