Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaving?

Verslaving?

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hej.. beste mede drugs gebruikers...

K heb me moed bij mekaar gehaald.. om mijn verhaal te vertellen..en hopelijk een advies van jullie te krijgen... k ben 17... ben tijd geleden begonnen met xtc..was allemaal super leuk.. mja super vaak gedaan..waartoe aanleiding depresies... daarna over gehaald tot snuiven... Speed... keertje coke gedaan..vond t maah verot.. mja speed sprak me aardig aan... tis al paar maanden aan de gang.. dak t ieder weekend doe.. maar al gauw ook door de weeks.. nachten niet slapen.. slecht eten.. k merkte als ik het niet in me had.. k heel depresief werd..en dergenlijken... bij de dokter geweest.. slaap medicijnen gehad.. nadat k t hele verhaal verteld had... legte niet veel waarde in mijn onderzoek...dat de depresies van de speed/xtc kwamen.. 1 week veel geslapen en gegeten.. mja gelukkig was ik niet.. k miste iets.. Bij uitwerking..vele malen geprobeert te stoppen.. maah zodra er een probleem..of iets vervelends kwam.. ging t weer mis.. kweet van mezelf dat deze verslaving begonne is met de 1e pil..totaal nieuwe wereld... stoppen wil ik niet.. t geeft een andere persoonlijkheid..die me best wel aanstaat.. nu las ik een verhaal..over een meisje ( inmiddels moeder) 7 jaar lang.. iedere dag een bommetje deed..met een minimale dosis..bij t onbijt.. K merk van mezelf. zoals k nu bezig ben.. ik aftakel...halve zinnen.. slecht concentreren..depresief..kort geheugen... T gevoel er toch een klein beetje speed in me bloedbanen zit.. is al genoeg..
Heeft iemand een oplossing voor mij?? De oplossing jointjes roken..enzo helpen bij mij niet.. gelukzalig word je er niet van... maar ik wil ook niet dat t uit de hand loopt..zoals k zie bij vrienden..vriendinnen... die steeds een stap verder gaan ...als einde heroine... en nu totaal verdoemt zijn voor altijd...
iemand een oplossing voor mij? geeft een dagelijkse dosis..inde ochtend..minimaal.. een beetje gelukzalig gevoel..en je er savonds toch van kan slapen..? zo ja.. heeft iemand ervaring hier mee? zo ja..wat is dan de hoeveelheid? 1 mespuntje?

alvast bedankt! :)
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hulp zoeken bij een afkick kliniek voordat je echt de goot ingaat. Het is moeilijk maarja...

suc6 i.i.g. ermee :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Neem eens een voorbeeld aan je onderschrift!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."