Ik kan volledig met je meeleven Moody.Ik heb het zelf al een keer meegemaakt en het is een pijnlijke zaak.Voor mij is het al een jaar of 2 geleden .Wat betreft die karakter verandering ben ik volledig met je eens .tijdens Het gebruik beleef je de hoogste toppen maar na het avontuur kom je al snel terug in de realiteit en dan slaan de stoppen door van de meesten.
2 jaar geleden hadden mijn partner en ik veel financiele problemen en zochten we ons ziek om oplossingen te vinden.door vrienden hebben we kennis gemaakt met het zalig poedertje en de wereld stond weer open voor ons.Met het witte Wonder konden we alles aan ,een nieuwe auto,een groter huis, nieuwe kleren en niet te vergeten onze nieuwe relatie.Maar voor dit alles geleent natuurlijk
![:flushed:]()
.toen we dachten van tijdig te stoppen was het blijkbaar al te laat.We konden nergens geen bevrediging meer vinden.we wilden voortdurend nog meer en meer luxe ,reizn,sex enz
maar niets die het gevoel van de speed kon vervangen.Dit alles speelden we uit op elkaar en zo dreven we stilletjes uit elkaar tot die zwarte dag dat zij ervandoor was met een andere.......
Nu ben ik nog steeds gebruiker maar voor mijn eigen wereld,dus alleen.
Ik heb van mijn hobby fotografie een beroep gemaakt en heb mij recht getrokken met te werken,werken en nog eens werken!!
na 2 hardwerkende jaren ben ik uit al mijn financiele problemen ,heb nu een eigen zaak die bloeit ,en voel mij terug beresterk en gezond.
Speed is nog steeds een factor in mijn leven maar niet met een vaste partner want volgens mij kan je dit moeilijk combineren omdat je na verloop van tijd je partner gebruikt als pispaal om je afkicks te kunnen verwerken .nu ben ik single maar ben minder eenzaam dan vroeger.
Dus aan allen hier,k'hoop dat je er iets aan hebt en Moody,kop niet laten hangen en vooruit ,je komt er wel, ik kan het weten!
