#1
Ja als je daaraan gaat beginnen ga je al aardig de verkeerde kant op. Vind het goed van je dat je het niet hebt gedaan. Ken er genoeg die hadden het al lang meegenomen.
Die afkicks moet je echt mee leren leven en als ze echt te zwaar zijn kun je beter stoppen met de pep. Juist daardoor is pep zo verslavend.
Die afkicks moet je echt mee leren leven en als ze echt te zwaar zijn kun je beter stoppen met de pep. Juist daardoor is pep zo verslavend.
