Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdepresief over?

depresief over?

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hej luitjes!...


k heb tijd gezeur gehad met depresief zijn... maah t rare is.. dat ik van de week.. precies 1 week niks gebruikt heb... en ook t verlangen er niet super aan heb...depresief kank ik mezelf nog niej echt noeme? heb k die come down dan niet lang gehad? tasten drugs trouwens permanent j gevoel voor depresief/blij zijn aan? of ligt dat aan jezelf??


laterSSS
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is heel goed mogelijk dat je absoluut niet depri raakt na het stoppen met speed. Waarschijnlijk heb j er dan ook wel gewoon genoeg van gehad. Speed is niet lichamelijk verslavend, dus je zal ook geen lichamelijke afkickverschijnselen hebben. Wanneer je voor jezelf zoiets hebt van gatverdamme die pep komt me me neus uit (ook een leuke woordspeling) dan heb je ook absoluut geen moeite om van de drugs af te blijven en is er zelfs een kans dat je juist door het niet gebruiken van speed alleen maar beter voelt.
Gelukkig heb ik dat gevoel elke zondag wel, als mijn weekend weer lang genoeg heeft geduurd. Vooral als ik voor een langere tijd doorga, komt er altijd een moment dat ik er gewoon echt genoeg van heb. Meestal ga ik daarna gewoon lekker slapen en sta de volgende morgen/middag echt wel fris weer op. Het idee aan een lijn pep doet me alleen al walgen en daaarom ben ik echt nooit down na het gebruik van pep.
Het kan echter zijn (zoals bij zoveel mensen) dat je na het gebruik van speed behoorlijk down of depressief bent. Ik hoop voor je dat je dan zelf zo sterk kunt zijn om te zeggen dat je gewoon geen pep pakt om je weer wat beter te voelen. Op zo'n moment ben je verkeerd bezig.

Wat ik wil zeggen is dat het niet vreemd is dat je geen lange comedown hebt gehad.

Het kan zijn dat sommige mensen door het gebruik van speed wel voor langere tijd depri zijn of zich down voelen. In dit forum staan genoeg voorbeelden van mensen die er echt wel last van hebben. Maar over het algemeen treft dat wel mensen die er gevoelig voor zijn. Ik denk dat als je er niet gevoelig voor bent, dat je in principe weinig risico loopt (op dat gebied)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik word nooit depressief van speed alleen lichamelijk behoorlijk brak af en toe, maar daar kan ik nu wel tegen. Ik heb katers gehad van alcohol die erger waren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."