#1
hallo..als ik jou was zou ik proberen te stoppen en goed uitrusten...
ikzelf begon eerst met xtc... ben nu best verslaaft aan de speed..
het is geestelijkj zo verslavend.. ben zelf nu 17,..en zie niet echt een leven zonder speed... begon op 1 keer inde week... nu zelfs hele weekend..
edahra is volgensmij neit zo verslavend als speed.. mja
laterSS
ikzelf begon eerst met xtc... ben nu best verslaaft aan de speed..
het is geestelijkj zo verslavend.. ben zelf nu 17,..en zie niet echt een leven zonder speed... begon op 1 keer inde week... nu zelfs hele weekend..
edahra is volgensmij neit zo verslavend als speed.. mja
laterSS