Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed gedoseert je neusgat in?

Speed gedoseert je neusgat in?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Een hele goede avond allemaal... (middag of ochtend :wink: ligt een beetje aan wanneer je het leest) Maar het wordt je iig van goede toegewenst hehe :grin: :wave:

Ik heb een vraagje...

2 weken geleden heb ik ketamine gesnoven... en van dit middel is blijkbaar bekend dat je neus maar een bepaalde hoeveelheid opneemt... (ongeveer 25 mg per neusgat)... eerste keer 50 mg per neusgat gedaan maar dat sloeg een stuk minder aan als de tweede keer toen ik het op de manier deed zoals ik het net beschreef (25 mg per neusgat met 5 min pauze en daarna de andere 25 mg per neusgat)

Nu mijn vraag dus:

Is dit met speed ook het geval? Ik heb tot nu toe 1,5 keer speed gebruikt en me niet aan deze regel gehouden.... maar ik vraag me dus af of je dr meer effect uit kan halen als je het beter verdeeld... en er steeds 5 min tussenlaat zodat je neus genoeg tijd heeft voor de verwerking processen.

Ik hoop van jullie te horen :wave: en dank u alvast!
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nope bij speed en coke is het niet zo. Als je dan zo weinig neemt voel je bijna neits.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik bedoel dan ook meer eerst 25 mg (ongeveer he :P) in ieder neusgat

5 minuten later weer 25 mg ieder neusgat... enzo totdat je je eigenlijke lijn opgemaakt hebt?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm, dat kan je doen, maar dan gaat het effect niet optimaal zijn hoor. Dan voel je er niet van wat een normale lijn zou doen.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok thanks voor het antwoord!

Ik wacht de eventuele andere antwoorden ff af :)
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#6
En die komen maar niet. :P Ik heb twee keer speed gedaan nu, één keer een goeie / flinke lijn in één keer, en eergister deed ik het stukje bij beetje (wel nog vrij snel na elkaar). De hele lijn in één keer slaat toch beter aan is mijn (prille) ervaring.. Een ervaring die ik graag en met gemak pril hou trouwens ^_^ Ben echt een gelegenheidsgebruiker.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het werkt even hard. De eerste komt harder aan omdat het effect in één keer opkomt, als je het verdeeld dan komt het heel geleidelijk op. Nadat alles binnen is, is de werking hetzelfde. Het blijft immers hetzelfde stofje welke niet opeens vervliegt ofzo als je het beetje bij beetje in je neus doet..
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kunt beter een paar 'kleinere' lijnen nemen, dan meteeen een dikke lijn.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
doe je neus een lol :grin: ik zorg iig dat ik t altijd goed verdeel over men neusgaten.. En neem 3 lijnen per ronde, dus dan steeds om en om..

Ik begin overigens met 2 dikke lijnen, en neem dan steeds een beetje minder bij om het wat geleidelijker weg te laten zakken, en te wennen aan het idee dat t toch echt niet harder meer gaat

ligt trouwens ook aan de speed..
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
disaster zei:
Je kunt beter een paar 'kleinere' lijnen nemen, dan meteeen een dikke lijn.
Klik om te vergroten...

Inderdaad... dat is ook mijn manier van gebruiken.

Ieder (half) uurtje een klijn lijntje, totdat ik het gewenste gevoel bereik!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."