Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsenkel vragen van een groentje

enkel vragen van een groentje

48 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
a
a free manLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja ik heb het ondervonden

normaal val ik in slaap vanaf ik mijn boeken zie
2 sleutelpuntjes voor ik begin kan de hele leerstof na 4 a 5 uur in 1 stuk te leren

en dan smorgens begrijp ik het beter
kga nu beginnen aan men ergste vak hopelijk gaat het ook zo goed

bedankt voor de tips :rock: :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
a free man zei:
o ja ng iets

bij het insnuiven smaak ik het in men mond is dat omdat ik te ver heb gesnoven of moet dat gewoon?

kan wel domme vraag zijn maar ja wie nie weet
Klik om te vergroten...


DAT kerel, is net het beste aan heel het snuifgebeuren. :smoke: Nou ja.. vind ik toch. :wave:
a
a free manLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ik vind dat ook wel

maar toch kwil et beste er uit halen
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#4
getver saivy, rare smaak heb jij :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
lj_bob zei:
getver saivy, rare smaak heb jij :)
Klik om te vergroten...

En jij dan? Met Justin? :smoke: :wink:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha, en bedankt saivy :wink:

Ik heb gewoon oog voor vakmanschap.. ben wel 1000 procent hetero hoor!

Bovendien waren er 50000 mensen waarvan 40000 vrouwen, beter toch? :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Saivy zei:
a free man zei:
o ja ng iets

bij het insnuiven smaak ik het in men mond is dat omdat ik te ver heb gesnoven of moet dat gewoon?

kan wel domme vraag zijn maar ja wie nie weet
Klik om te vergroten...


DAT kerel, is net het beste aan heel het snuifgebeuren. :smoke: Nou ja.. vind ik toch. :wave:
Klik om te vergroten...

dat is ook waardoor je tanden er snel kapot van gaan... je kan beter speed maar ver van je tanden weghouden. en anders direct erna water opsnuiven en drinken/mondspoelen... :wave:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Delirium zei:
Doodkapje zei:
Saivy zei:
a free man zei:
o ja ng iets

bij het insnuiven smaak ik het in men mond is dat omdat ik te ver heb gesnoven of moet dat gewoon?

kan wel domme vraag zijn maar ja wie nie weet
Klik om te vergroten...


DAT kerel, is net het beste aan heel het snuifgebeuren. :smoke: Nou ja.. vind ik toch. :wave:
Klik om te vergroten...

dat is ook waardoor je tanden er snel kapot van gaan... je kan beter speed maar ver van je tanden weghouden. en anders direct erna water opsnuiven en drinken/mondspoelen... :wave:
Klik om te vergroten...

Hoe kan pep nou in je mond terecht komen als je snuift? Bij mij voel ik het alleen achter in mijn keel als ik mijn neus ophaal (wat overigens intens smerig is)? :confused:
Klik om te vergroten...

nou ik als ik mijn neus ophaal (ik noem het snorkelen) dan komt die bitter vieze ranzige speedsmaak in mijn mond, dus logischer wijze ook aan mijn tanden... :wink: sinds mijn eerste speedgebruik zijn mijn tanden heel snel beginnen vervallen...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doodkapje zei:
Saivy zei:
a free man zei:
o ja ng iets

bij het insnuiven smaak ik het in men mond is dat omdat ik te ver heb gesnoven of moet dat gewoon?

kan wel domme vraag zijn maar ja wie nie weet
Klik om te vergroten...


DAT kerel, is net het beste aan heel het snuifgebeuren. :smoke: Nou ja.. vind ik toch. :wave:
Klik om te vergroten...

dat is ook waardoor je tanden er snel kapot van gaan... je kan beter speed maar ver van je tanden weghouden. en anders direct erna water opsnuiven en drinken/mondspoelen... :wave:
Klik om te vergroten...

Hoe kan pep nou in je mond terecht komen als je snuift? Bij mij voel ik het alleen achter in mijn keel als ik mijn neus ophaal (wat overigens intens smerig is)? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."