Je vraagt het in het speed forum, dus het zal wel speed zijn.
#2
ik weet zelfs niet meer dat ik paddo's heb genomen 1-2 maanden terug denk ik dus ik zat eergistren lekker strak van de pep op mijn kamer achter de pc.
het was toen 3 uur geloof ik en ik sta recht om naar beneden in de ijstkast drinken te halen de trap af geen probleem haal drinken uit de ijstkast geen probleem ik doe het licht aan om terug naar boven te gaan.
en toen ik terug zat en een paar minuuten later stond ik terug recht om naar het wc te gaan en zag zeer vreemde vlekken voor me ogen en voelde me een beetje parra ( het leek alsof ik achtervolgd werd ). en toen ik uitijndelijk aan de wc was geraakt keek ik altijd om omdat eht leek alsof er iemand in mijn nek hijgde.
( deze vreemde vlekken en die parra hebben zeker 2-3 uur aangehouden)
dus nu mijn vraag : was dit nu een paddoflashback (ook al is dit 1-2 maand geleden) of is het gewoon lage bloed druk
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.