Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumste hoge tolerantie???

te hoge tolerantie???

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
N
N4SLid
01-01-2024, 00:00
#1
dag beste medejunkies :wave:

mijn vader(verschiet niet) heeft zojuist weeral bijna een halve gram pep in zijn neus gevlamd en voelt er weeral niks van terwijl ik na een lijntje en een capsule al weer helemaal strak sta.

mijn vraag is, is zijn tolerantienu echt zo hoog? nochtans gebruikt hij maar weer een paar maanden sinds 17 jaar clean te zijn, ik snap het niet??? :confused:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij veelvuldig gebruik van speed kan idd hoge tolerantie ontstaan. Ik weet nog goed in de good ol days dat ik ongeveer 5 gram wegsnoof op een avond en dat ik over het algemeen niet echt zo strak als een motherfucker stondd.
N
N4SLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psycho_Chrono zei:
bij veelvuldig gebruik van speed kan idd hoge tolerantie ontstaan. Ik weet nog goed in de good ol days dat ik ongeveer 5 gram wegsnoof op een avond en dat ik over het algemeen niet echt zo strak als een motherfucker stondd.
Klik om te vergroten...

Hij gebruikt alleen in het weekend en soms een lijn in de week als hij zich brak voelt.

ksnap het echt niet, oftewel is hij te gewend gekomen aan hoge kwaliteit dat hij van deze misschien mindere kwaliteit strak staat
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
N4S zei:
Psycho_Chrono zei:
bij veelvuldig gebruik van speed kan idd hoge tolerantie ontstaan. Ik weet nog goed in de good ol days dat ik ongeveer 5 gram wegsnoof op een avond en dat ik over het algemeen niet echt zo strak als een motherfucker stondd.
Klik om te vergroten...

Hij gebruikt alleen in het weekend en soms een lijn in de week als hij zich brak voelt.

ksnap het echt niet, oftewel is hij te gewend gekomen aan hoge kwaliteit dat hij van deze misschien mindere kwaliteit strak staat
Klik om te vergroten...
Nee hij heeft een hele hoge tolerantie.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk niet dat het echt aan zijn tolerantie ligt. Na 17 jaar is deze zo goed als helemaal verdwenen en van een paar maand enkel in het weekend bouw je niet in één klap een torenhoge tolerantie op, dit gebeurt juist heel snel door dagelijks te gebruiken. Wekelijks gebruik over zo'n periode levert natuurlijk ook tolerantie op, maar niet zo erg dat hij in zo'n korte tijd opeens zoveel meer nodig zou hebben.

Ik weet niet hoeveel jij gebruikt maar als dat ongeveer overeen komt met je vader dan zou jij er net zo weinig van horen te voelen als je vader doet, wat dus niet het geval is. Het kan inderdaad goed zijn dat het aan de kwaliteit van de speed ligt, als je normaal 40% amfetamine gebruikt zal je toch echt het dubbele moeten nemen van 20%..

Het kan ook liggen aan omgevings factoren, daar is de werking van speed ook sterk afhankelijk van. Omgevings factoren als de sfeer en vooral hetgeen waar je mee bezig bent hebben veel invloed op de effecten.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoeveel kilo is jouw pa?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het aantal kilo's maakt hiervoor niet uit. Als je zwaar bent betekend het alleen dat je meer speed nodig hebt omdat je meer bloed in je lichaam hebt waar het over verdeeld word. Zijn vader heeft juist in weinig tijd veel van het effect verloren, als dat aan zijn gewicht zou liggen zou dat betekenen dat hij in die tijd enorm aangekomen zou moeten zijn. Iets waar een speed gebruiker niet bepaald om bekend staat. :P
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
JewCookie zei:
Ik denk niet dat het echt aan zijn tolerantie ligt. Na 17 jaar is deze zo goed als helemaal verdwenen en van een paar maand enkel in het weekend bouw je niet in één klap een torenhoge tolerantie op, dit gebeurt juist heel snel door dagelijks te gebruiken. Wekelijks gebruik over zo'n periode levert natuurlijk ook tolerantie op, maar niet zo erg dat hij in zo'n korte tijd opeens zoveel meer nodig zou hebben.

Ik weet niet hoeveel jij gebruikt maar als dat ongeveer overeen komt met je vader dan zou jij er net zo weinig van horen te voelen als je vader doet, wat dus niet het geval is. Het kan inderdaad goed zijn dat het aan de kwaliteit van de speed ligt, als je normaal 40% amfetamine gebruikt zal je toch echt het dubbele moeten nemen van 20%..

Het kan ook liggen aan omgevings factoren, daar is de werking van speed ook sterk afhankelijk van. Omgevings factoren als de sfeer en vooral hetgeen waar je mee bezig bent hebben veel invloed op de effecten.
Klik om te vergroten...

Ja je hebt gelijk, alleen uit zijn tekst maak ik op dat zijn vader alweer een tijdje bezig is 1 tot 2 keer per week te snuiven. En aangezien de amfetamine toch wel een paar dagen in je lichaam aanwezig is vermoed ik dat op die manier zijn tolerantie bijzonder hoog ligt.
N
N4SLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hij heeft het hier gewoon op mn spiegel genomen, dusja...

ksnap er niets van, ik neem de helft van wat hij heeft genomen en sta strak en hij niets :confused:

btw: gisterennacht slechtgegaan :cry:
1 bom voor het vertrekken, juist voor het vertrekken lijnTJE en dan op de party nog een bommetje. resultaat: mn ziel deruit gekotst, hart stond op springen en kon met moejte ademen, en dat gedurende 6u lang :(
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#10
N4S zei:
Hij heeft het hier gewoon op mn spiegel genomen, dusja...

ksnap er niets van, ik neem de helft van wat hij heeft genomen en sta strak en hij niets :confused:

btw: gisterennacht slechtgegaan :cry:
1 bom voor het vertrekken, juist voor het vertrekken lijnTJE en dan op de party nog een bommetje. resultaat: mn ziel deruit gekotst, hart stond op springen en kon met moejte ademen, en dat gedurende 6u lang :(
Klik om te vergroten...

Is ook iets teveel van het goede vind je niet :wink:?
N
N4SLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja maar was gespreid over heel de avond, maarja was geen brol :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben ik wel benieuwd wat de lading van die bommetjes was. :P
N
N4SLid
01-01-2024, 00:00
#13
bommetjes waren 0.3-4 gram en de lijn was dik en 15cm lang :flushed:

D8 dat ik er beter tegen kon maarja nu weet ik mn limiet(was toch iets meer dan 1 gram in 1 nacht :flushed: )

heb wel nog altijd hartkloppingen en draaierig gevoel.

En nu nog eens ruzie met mijn toekomstige voor iets dat ik niet eens gedaan heb, achja dat kan er nog maar eens bij zeker :rolleyes: :(
N
N4SLid
01-01-2024, 00:00
#14
vadertjelief heeft weer paar lijntjes genomen en nu voel hij het goed, is wel hevig spul dat we nu in huis hebben. :mrgreen:

Mn gedachten slaan als het ware op hol van dat goedje owh yeah leuk is dat op de dansvloer met de stroboscopen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :mrgreen:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#15
mod delete ofzo? :openmouth:
N
N4SLid
01-01-2024, 00:00
#16
^_^ zei:
mod delete ofzo? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Wat voor bijdrage lever je? :wave:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#17
N4S zei:
vadertjelief heeft weer paar lijntjes genomen en nu voel hij het goed, is wel hevig spul dat we nu in huis hebben. :mrgreen:
Klik om te vergroten...


wahaha jouw vader lijkt me een echte idioot dat hij na 17 stoppen terug fanatiek aan de pep gaat samen met zijn zoon!! :mrgreen:
Maar het is wel leuk om te lezen! Gaaf verhaal!!

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klinkt leuk.. maar toch zou ik zeker niet willen dat een van mijn ouders aan de drugs zat.. in geen enkele vorm. Ook al gebruik je zelf af en toe is wat, ik vind toch dat ouders het goede voorbeeld moeten geven. Denk dat veel mensen je echt raar aankijken als je verteld dat je vader niet vies is van een beetje Speed :rolleyes:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#19
N4S zei:
ksnap er niets van, ik neem de helft van wat hij heeft genomen en sta strak en hij niets :confused:
Klik om te vergroten...



Jouw vader is waarschijnlijk van onze generatie!!! Jullie zijn watjes... :mrgreen:
N
N4SLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jij zat onder de pep toen je dit typte!!! :mrgreen:

Ik ben 18, mn vader 43.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."