Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeetje vreemd...

Beetje vreemd...

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb misschien een beetje een vreemde vraag, maar hoop toch van iemand een serieus antwoord te krijgen. Nou ja, niet geschoten is altijd mis... :flushed:

Vrijdagavond / nacht heb ik op een paar jointjes na helemaal geen drugs gebruikt. Zaterdagochtend werd ik wakker met een gevoel in m'n lichaam of ik aan de xtc ofzo had gezeten. Knallende koppijn, een slap gevoel in m'n lijf en een triloog. Kortom, allemaal symptonen die ik heb als ik drugs gebruikt heb.

Eerst schoof ik dat af op enigszins oververmoeidheid. Later bedacht ik dat ik niet zó oververmoeid was, niets geks gedaan ofzow.

Maar nu heb ik vrijdagnacht dus naast iemand op de bank gezeten die z'n bal speed uit de vriezer aan het afschrapen was om in pakkies te doen. Zou het kunnen dat die speed mijn "kater" heeft veroorzaakt?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Door de geur bedoel je? :rolleyes:

Edit: Als ik stoned ga slapen ben ik altijd slap als ik wakker word.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een vriend van me heeft laatst een ons pep afgewogen en in sealtjes gedaan, dat leverde een staat van algemene vercracktheid op. Huge koppijn etc.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan zei ik niks (:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Shiva1982 zei:
Ik had er misschien ff bij moeten zeggen dat ik dagelijks blow. Vooral voor het slapen, anders lig ik uren naar het plafond te staren. Dus door het blowen en stoned in slaap vallen kan het niet gekomen zijn.
Klik om te vergroten...
al excuus van te voren, maar kip/ei?
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had er misschien ff bij moeten zeggen dat ik dagelijks blow. Vooral voor het slapen, anders lig ik uren naar het plafond te staren. Dus door het blowen en stoned in slaap vallen kan het niet gekomen zijn.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom in het Speed sub-forum? :P

Nee maar dat kan best toch? Ik bedoel Cannabis valt ook nog steeds onder de drogerende middelen, en hoe je het ook went of keert. Alle soorten van drugs voelen wel heel ergens hetzelfde, helemaal als het uitgewerkt is. Denk er ook aan dat Weed wat eerdere drugservaringen, gevoelens naar boven kan halen ( Flashbacks ), en je dus het een en ander kan voelen. Dit lijkt mij wel een logische verklaring..
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Phreakingout zei:
Waarom in het Speed sub-forum? :P

Nee maar dat kan best toch? Ik bedoel Cannabis valt ook nog steeds onder de drogerende middelen, en hoe je het ook went of keert. Alle soorten van drugs voelen wel heel ergens hetzelfde, helemaal als het uitgewerkt is ( bedoel dus het "ge-drogeerd" gevoel ). Denk er ook aan dat Weed wat eerdere drugservaringen, gevoelens naar boven kan halen ( Flashbacks ), en je dus het een en ander kan voelen. Dit lijkt mij wel een logische verklaring..
Klik om te vergroten...
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mja oke? Die Quote heb ik dus blijkbaar gezet.. naja deze post is nutteloos dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."