Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijk

Misselijk

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
brute_xLid
01-01-2024, 00:00
#1
terwijl ik dit bericht type heb ik bijzondere buikpijn en al 3 dage niet gescheten :confused: . hoewel ik zelf denk dat ik teveel avond eten heb gegeten ( een paar happen patat) :rolleyes: , wil ik toch weten of iemand zich hierin herkend?

ik zit de laatste 3 dage al aan de speed, onafgebroken. :(
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk eerder dat je teweinig hebt gegeten... als je speed gebruikt kan je gewoon de normale hoeveelheid eten eten (beter is nogwat meer natuurlijk) maar dan moet je der wel wat moeite voor doen :mrgreen:
En ik weet niet of je het al vaker hebt gebruikt maar het kan als het de eerste keer is dat alle spieren in je lijf een beetje strak staan... wat dus inhoud dat je wel moet schijten maar het niet door hebt, op de normale manier dan :beer:
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
je moet gaan eten ouwe..

eerst vla of breaker of goedemorgen en daarna komt je maag wel op gang
b
brute_xLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nick de Neger zei:
Ik denk eerder dat je teweinig hebt gegeten... als je speed gebruikt kan je gewoon de normale hoeveelheid eten eten (beter is nogwat meer natuurlijk) maar dan moet je der wel wat moeite voor doen :mrgreen:
En ik weet niet of je het al vaker hebt gebruikt maar het kan als het de eerste keer is dat alle spieren in je lijf een beetje strak staan... wat dus inhoud dat je wel moet schijten maar het niet door hebt, op de normale manier dan :beer:
Klik om te vergroten...

denk je echt dat ik teweinig op heb? k at wel wat elke dag. en nee ik heb niet vaak speed gedaan voor deze recordhoogte(waar k overigens niet trots op ben) maar het feit dat ik egt super misselijk ben van die paar happen eten verontrust me, en dan ook nog eens dat k nie kan schijten.

het leek mij toch een goed idee om wat meer wervaren mensen om advies te vragen
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Denk het wel... tenminste als ik pijn in me buik heb moet ik gewoon eten. Of gewoon maar ff stoppen weer voor een poosje :)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
De pijn in je buik komt waarschijnlijk door dat je lichaam letterlijk opgebrand is. Als je door je reserves heen begint te raken dan voel je dat onder andere in je buik, de plek waar de meeste reserves opgeslagen worden. 3 Dagen wel eten maar niet schijten komt hier ook door. Je lichaam verbruikt enorme hoeveelheden energie, de energie consumptie word niet minder maar de beschikbare energiebronnen worden er in no-time door gejast. Als reactie hierop probeerd je lichaam zo veel mogelijk energie uit het voedsel dat wel naar binnen komt te trekken. Daardoor blijft er heel weinig afval over en duurt het lang voordat je darm vol zit en je naar de WC moet..

Eten, GOED eten lost waarschijnlijk het probleem op.

Doordat je heel weinig eet de laatste dagen is je maag behoorlijk gekrompen, daarnaast ook nog omdat speed ervoor zorgt dat je spieren zich spannen. Dit doet je maag ook, waardoor hij nog verder en sneller krimpt. Hierdoor kan je inderdaad minder eten als normaal, een kleine maag heeft tijd nodig om zijn oude formaat terug te krijgen. Één maaltijd opsplitsen in kleinere maaltijdjes kan het leed dat eten heet een stuk minder moeilijk maken.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd goed eten dus. ik eet elke dag zeker wel yoghurt en fruit of ik nu trek heb of niet.
b
brute_xLid
01-01-2024, 00:00
#8
JewCookie zei:
De pijn in je buik komt waarschijnlijk door dat je lichaam letterlijk opgebrand is. Als je door je reserves heen begint te raken dan voel je dat onder andere in je buik, de plek waar de meeste reserves opgeslagen worden. 3 Dagen wel eten maar niet schijten komt hier ook door. Je lichaam verbruikt enorme hoeveelheden energie, de energie consumptie word niet minder maar de beschikbare energiebronnen worden er in no-time door gejast. Als reactie hierop probeerd je lichaam zo veel mogelijk energie uit het voedsel dat wel naar binnen komt te trekken. Daardoor blijft er heel weinig afval over en duurt het lang voordat je darm vol zit en je naar de WC moet..

Eten, GOED eten lost waarschijnlijk het probleem op.

Doordat je heel weinig eet de laatste dagen is je maag behoorlijk gekrompen, daarnaast ook nog omdat speed ervoor zorgt dat je spieren zich spannen. Dit doet je maag ook, waardoor hij nog verder en sneller krimpt. Hierdoor kan je inderdaad minder eten als normaal, een kleine maag heeft tijd nodig om zijn oude formaat terug te krijgen. Één maaltijd opsplitsen in kleinere maaltijdjes kan het leed dat eten heet een stuk minder moeilijk maken.
Klik om te vergroten...

Bedankt JewCookie, ik denk dat dit de volledige uitleg is. bedankt :grin:
B
Boner simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#9
En ik hoor net datje maar 2 pakjes had piemel, dus verman jezelf :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben ik weer niet goed genoeg? :rolleyes:

:P
B
Boner simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hebt het over teveel gegeten, een paar happen patat? Denk nou is na slome :)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
Probeer yoghurt te eten, werkt bij mij altijd. Zuivel zorgt zowieso voor rust daar beneden.. En probeer idd vanuit daar op te bouwen, dus begin met bijvoorbeeld cruesli en dan steeds hartiger, je zult zien dat het eten steeds makkelijker gaat.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Biologielesje:
Voedsel zet je lichaam om in ontlasting cq. schijt. Wat je niet eet, schijt je er dus ook niet uit. :kots:
b
brute_xLid
01-01-2024, 00:00
#14
naja, goed nieuws. kep vandaag gekakt. na 5 dagen niet. :grin:

en ik post dit om te late wete dat k niet de pijp uit ben gegaan ofso :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gelukkig maar! :hearteyes:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
brute_x zei:
naja, goed nieuws. kep vandaag gekakt. na 5 dagen niet. :grin:

en ik post dit om te late wete dat k niet de pijp uit ben gegaan ofso :)
Klik om te vergroten...

Wat ben ik blij dat ik niet gelijk na jou gebruik had moeten maken van die WC.. xD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."