#1
terwijl ik dit bericht type heb ik bijzondere buikpijn en al 3 dage niet gescheten
. hoewel ik zelf denk dat ik teveel avond eten heb gegeten ( een paar happen patat)
, wil ik toch weten of iemand zich hierin herkend?
ik zit de laatste 3 dage al aan de speed, onafgebroken.![:(]()
, wil ik toch weten of iemand zich hierin herkend?ik zit de laatste 3 dage al aan de speed, onafgebroken.


