Geen last van, wordt er wel altijd enorm vaag van wat wel een leuke bijkomstigheid is.
#2
Ja, agressiviteit.
Ik had vroeger gewoon altijd speed, maar laatst hadden we Dex binnen gekregen, en dat beviel wel erg goed. Vorige keer niet al te veel genomen, maar was wel fijn, en gisteren wel een goeie lijn genomen, maar ik werd zo agressief als een dolle stier. Wat absoluut niets voor mij is, aangezien ik zo mak als een lammetje ben.
Gelukkig kon dat geventileerd worden door een lekker partijtje worstelen met m'n vriend, hehe.
Maar nu vroeg ik me af, zijn er meer mensen die hier last van hebben, of is dit misschien een eenmalig iets?
Alvast bedankt!
Vode
#3
ik word heel energiek, ietwat egocentrisch en wild van dex
maar agressief van geen enkele drugs
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.