ik ben van de pep op dit moment, en voordat ik weer van de pep ging dacht ik na over het feit wat me opvalt de laatste keren met pep en dat is dit: als je snuift werkt het na aantal minuten.. dan voelt het ademn halen wat fyner.. btj energie volleer etc.maar wat ik altijd merk is.. na een half uur / 3 kwartier.. gaat t harder dan in die eerste 15 na snuiven.. zonder bij te snuiven... ik merk gene overgang vn pepgevoel naar nog meer pepgevoel.. maar als ik na uur ofzo voel en bedenk hoe ik er aan toe ben is dat veel meer vd de pep dan de eerste 15 minuten
nu mijn thgeorie wat ik bedacht hoe dat kwam..:
- als je speed snuift kom groot gedeelte in je keel via slokdarm in je maag en duurt ff voordat dat dat word verwerkt in je maag en in je bloed komt naar je hersens en bgint te werken
- doe ik het rietje terver in mijn neus dat ik voorbij mijn neusslijmvlies snuif gelijk mn keel in enzo?
- is dit gwn standaard zo.. dat alles wat je snuift en via je slijmvliesen word opgenomen een tijdje duurt voordat alles optimaal werkt..?
- is het gwn zo dat toppunt gwn later komt? en wel grootste gedeeltje gwn in je neus word opgenomen?
wat weten/denken jullie hier over?
let me know mede peppi'ss en voor de qlimaxxérs vnaaf! stamp ook paar keer flink op de grond voor mij.. ik kan er helaas niet bij zijn.. inqontrol 2008 ben ik vd party!
