Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsinwerkingstijd speed wat is jullie feit /theorie?

inwerkingstijd speed wat is jullie feit /theorie?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
stamp stamp .... neem is een bommetje van 300 mg ... wacht 30 minuten.

stamp stamp ...
stamp stamp ...
stamp stamp ...
stamp stamp ...
stamp stamp ...
stamp stamp ...
stamp stamp ...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm herken wel wat ja.
Maar bij mij is het effect altijd wel degelijk sterk maar soms denk ik dat ook wel is dat het zo gebeurd alleen jij maakt het topic.

Maar als ik weer is ga snuiven wil ik bommetjes doen,geen gezeik in je neus / je hoeft het niet te drogen / edr van de voordelen.

Oii
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Japi .... drop da bomba !!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik herken het wel een beetje ja... Volgens mij komt het gewoon, omdat je niet alles tegelijk in 1x opneemt. Een klein gedeelte wordt wel meteen via je neus opgenomen door je slijmvliezen en dat voel je - afhankelijk van de sterkte v/d pep - bijna direct, of na een minuut vijf. De rest blijft (door snot en slijm) achter in je neusholte steken en zakt zo langzaam door naar je keel. Na een kwartiertje voel je het dan ook meestal branden in je keel en proef je een speedsmaak. Dan een klein kwartiertje later voel je pas die echte speedrush, omdat dan pas je hele lijntje, via je keelslijmvliezen, speeksel en voor een heel klein gedeelte natuurlijk ook via je maag in je bloedbaan terecht is gekomen.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Japi-10 zei:
Maar als ik weer is ga snuiven wil ik bommetjes doen,

Oii
Klik om te vergroten...

Mooie zin heb ik gemaakt gistern :openmouth:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Japi-10 zei:
Japi-10 zei:
Maar als ik weer is ga snuiven wil ik bommetjes doen,

Oii
Klik om te vergroten...

Mooie zin heb ik gemaakt gistern :openmouth:
Klik om te vergroten...


hehehe :grin: meesterlijk! :grin:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat de rush van de speed die niet direct door de neus opgenomen word bijna te verwaarlozen valt.

Verreweg het meeste word direct in de neus verwerkt, slechts een klein deel blijft in het slijm hangen of komt als brok in je keel teregt. Toch heb je lang niet bij elke lijn zo'n druiper in je keel. Vaak merk je ze pas bij grote lijnen en reken je er al op. Maar in zo'n druiper hoeft maar een kleine hoeveelheid in te zitten en je voelt het al branden.

Daarnaast word deze hoeveelheid amfetamine geleidelijk opgenomen word gedurende ongeveer dertig minuten.

Ik denk dat de omgeving de grootste factor is. Meestal is er een behoorlijke verandering in de sfeer na het eerste lijntje. Op het moment dat je de lijn neemt zit je met je hoofd nog bij de dingen waar je toen mee bezig was. Direct na de lijn verranderen de gesprekken, kijk je anders naar de tv en denk je helder na. Langzaam komt je hoofd ook in die sfeer. Daarna besef je pas hoe je je eigenlijk voelt en voelt het alsof hij ingeslagen is.
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#8
JewCookie zei:
Ik denk dat de rush van de speed die niet direct door de neus opgenomen word bijna te verwaarlozen valt.

Verreweg het meeste word direct in de neus verwerkt, slechts een klein deel blijft in het slijm hangen of komt als brok in je keel teregt. Toch heb je lang niet bij elke lijn zo'n druiper in je keel. Vaak merk je ze pas bij grote lijnen en reken je er al op. Maar in zo'n druiper hoeft maar een kleine hoeveelheid in te zitten en je voelt het al branden.

Daarnaast word deze hoeveelheid amfetamine geleidelijk opgenomen word gedurende ongeveer dertig minuten.

Ik denk dat de omgeving de grootste factor is. Meestal is er een behoorlijke verandering in de sfeer na het eerste lijntje. Op het moment dat je de lijn neemt zit je met je hoofd nog bij de dingen waar je toen mee bezig was. Direct na de lijn verranderen de gesprekken, kijk je anders naar de tv en denk je helder na. Langzaam komt je hoofd ook in die sfeer. Daarna besef je pas hoe je je eigenlijk voelt en voelt het alsof hij ingeslagen is.
Klik om te vergroten...

oef slimme vent.. deze theorie.. vind ik wel redelijk en mooi..:) dat zou ook idd een van de redenen kunnen zijn... het geestelijke aspect..
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben van de pep op dit moment, en voordat ik weer van de pep ging dacht ik na over het feit wat me opvalt de laatste keren met pep en dat is dit: als je snuift werkt het na aantal minuten.. dan voelt het ademn halen wat fyner.. btj energie volleer etc.maar wat ik altijd merk is.. na een half uur / 3 kwartier.. gaat t harder dan in die eerste 15 na snuiven.. zonder bij te snuiven... ik merk gene overgang vn pepgevoel naar nog meer pepgevoel.. maar als ik na uur ofzo voel en bedenk hoe ik er aan toe ben is dat veel meer vd de pep dan de eerste 15 minuten

nu mijn thgeorie wat ik bedacht hoe dat kwam..:

- als je speed snuift kom groot gedeelte in je keel via slokdarm in je maag en duurt ff voordat dat dat word verwerkt in je maag en in je bloed komt naar je hersens en bgint te werken
- doe ik het rietje terver in mijn neus dat ik voorbij mijn neusslijmvlies snuif gelijk mn keel in enzo?
- is dit gwn standaard zo.. dat alles wat je snuift en via je slijmvliesen word opgenomen een tijdje duurt voordat alles optimaal werkt..?
- is het gwn zo dat toppunt gwn later komt? en wel grootste gedeeltje gwn in je neus word opgenomen?

wat weten/denken jullie hier over?

let me know mede peppi'ss en voor de qlimaxxérs vnaaf! stamp ook paar keer flink op de grond voor mij.. ik kan er helaas niet bij zijn.. inqontrol 2008 ben ik vd party! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."