Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstijdens speed gebruik raar gevoel in maag

tijdens speed gebruik raar gevoel in maag

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm oke, ik ga mezelf dan maar eens even dwingen wat weg te happen.. kijken of het wat oplevert :P

Alvast bedankt
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Succes :wink:

En geloof me, als je gewoon normaal blijft eten tijdens je speed gebruik ga je je zoveel chiller voelen.. Ook veel minder last van een kater achteraf.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#3
heerlijk is dat, 30 min. over een wit bolletje doen met 1,5 liter water :wave:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#4
hallo, gister was men 2e keer speed, en ik heb een vraagje.
Ik heb tijdens het gebruik, een soort van zwaar gevoel in mijn maag. Het is niet perse storend, alleen beetje ongemakkelijk. Het gevoel is het beste te omschrijven als een soort honger gevoel, maar tis geen echte honger. Het kan ook wel lijken op het gevoel wat je na een MDMA bommetje krijgt, alsof die in je maag explodeert en je voelt de energie gewoon vanuit je maag verspreiden.

Is dit bekend bij iemand? En is er wat tegen te doen misschien?

:wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeer bekend gevoel.. Oplossing: eten en melk drinken.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat eten wil nou net niet lukken, zelfs met water doorspoelen lijkt niet te werken. Ik ga wel ff wat melk drinken dan, misschien dat ik daarna wat pap kan eten oid..
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je moet jezelf dwingen om te eten. Gewoon mond open, hap erin, doorslikken. Als je dit maar blijft volhouden kun je naar een tijdje alles eten. Doe je dit niet, dan blijf je je kut voelen.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm, na 2 happen van mijn broodje kaas is het meteen weg getrokken :confused:

Maar het leek nie echt op honger ofzo.. dus dacht er niet bij na dat het daadwerkelijk honger was, heerlijk dat is beter :hearteyes:


Thanks

( heb btw uur of 6 geleden nog 2 broodjes met water afgeslikt, dus ik dacht dat ik nog wel wat te verteren had )
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mja tis kwestie van gewoon hap slik weg, niet kutten, gewoon DOEN :)

Volgende pep space zal dus zonder nadelen verlopen:) vond dit enigszinds onpretige gevoel het enige minpunt.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja det zeg je nu :wink:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tja ik zie het wel.. duurt nog wel tijdje voor ik het weer ga doen..

peace
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eerste tekenen van maagepilsmoothepsie
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#13
chill :sunglasses:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kruidenthee kan ook verzachtend werken op je maag!
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is het gevoel dat de Speed je lichaam van de binnenkant aan het opeten is.. :grin:

Kortom, goed eten.. dan wordt het minder en voel je weer energie opkomen. Dit moet je trouwens altijd zo doen, geef de Amfetamine iets om te verbranden.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#16
En Marla Singer, doe je vanavond ook weer mee met een nachtje doorhalen? ( zie mijn post in "Wie is NU aan de pep topic".. )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."