Hmm oke, ik ga mezelf dan maar eens even dwingen wat weg te happen.. kijken of het wat oplevert :P
Alvast bedankt
#2
Succes
En geloof me, als je gewoon normaal blijft eten tijdens je speed gebruik ga je je zoveel chiller voelen.. Ook veel minder last van een kater achteraf.
#3
heerlijk is dat, 30 min. over een wit bolletje doen met 1,5 liter water
#4
hallo, gister was men 2e keer speed, en ik heb een vraagje.
Ik heb tijdens het gebruik, een soort van zwaar gevoel in mijn maag. Het is niet perse storend, alleen beetje ongemakkelijk. Het gevoel is het beste te omschrijven als een soort honger gevoel, maar tis geen echte honger. Het kan ook wel lijken op het gevoel wat je na een MDMA bommetje krijgt, alsof die in je maag explodeert en je voelt de energie gewoon vanuit je maag verspreiden.
Is dit bekend bij iemand? En is er wat tegen te doen misschien?
#5
Zeer bekend gevoel.. Oplossing: eten en melk drinken.
#6
Dat eten wil nou net niet lukken, zelfs met water doorspoelen lijkt niet te werken. Ik ga wel ff wat melk drinken dan, misschien dat ik daarna wat pap kan eten oid..
#7
Je moet jezelf dwingen om te eten. Gewoon mond open, hap erin, doorslikken. Als je dit maar blijft volhouden kun je naar een tijdje alles eten. Doe je dit niet, dan blijf je je kut voelen.
#8
Hmm, na 2 happen van mijn broodje kaas is het meteen weg getrokken
Maar het leek nie echt op honger ofzo.. dus dacht er niet bij na dat het daadwerkelijk honger was, heerlijk dat is beter
Thanks
( heb btw uur of 6 geleden nog 2 broodjes met water afgeslikt, dus ik dacht dat ik nog wel wat te verteren had )
#9
Mja tis kwestie van gewoon hap slik weg, niet kutten, gewoon DOEN
Volgende pep space zal dus zonder nadelen verlopen vond dit enigszinds onpretige gevoel het enige minpunt.
#10
ja det zeg je nu
#11
Tja ik zie het wel.. duurt nog wel tijdje voor ik het weer ga doen..
peace
#12
Eerste tekenen van maagepilsmoothepsie
#13
chill
#14
Kruidenthee kan ook verzachtend werken op je maag!
#15
Dat is het gevoel dat de Speed je lichaam van de binnenkant aan het opeten is..
Kortom, goed eten.. dan wordt het minder en voel je weer energie opkomen. Dit moet je trouwens altijd zo doen, geef de Amfetamine iets om te verbranden.
#16
En Marla Singer, doe je vanavond ook weer mee met een nachtje doorhalen? ( zie mijn post in "Wie is NU aan de pep topic".. )
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.