Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBrandend gevoel

Brandend gevoel

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
boekaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet er iemand wanneer ge uw speed gaat snuiven en da neig brand in uwen neus, wa voor iets da brandend gevoel heeft?
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
... Kneus! :P Natuurlijk brand het in je neus, hoe gezond denk je wel niet dat het is om zoiets giftigs op je slijmvliezen te gooien?! Dingen als Coke en Keta werken plaatselijk verdovend, daarom hebben mensen nooit klachten over een brandende neus als ze die dingen in hun neus gooien. :tearsofjoy:
b
boekaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee tis omdak gisteren nog pep em gehad en kvoelde daar niets van 'branden' maar wel zeer goe effect..
daarmee da ik dacht dat ze der zo'n dingen insmeten zoals de meesten zeggen 'glas'
tmag gesloten worden :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Duh, pep is een chemisch/brandend goedje en dat voel je in je neus, want het hoort eigenlijk daar helemaal niet te zitten. Als je peper of wasabi snuift, zul je een soortgelijk effect kunnen verwachten... :rolleyes:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
Duh, pep is een chemisch/brandend goedje en dat voel je in je neus, want het hoort eigenlijk daar helemaal niet te zitten. Als je peper of wasabi snuift, zul je een soortgelijk effect kunnen verwachten... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wat de reden is dat je mij dat nooit zult zien doen. Waarom zou ik mezelf die pijn aan willen doen zonder dat ik er SUPER HIGH van word! :P Haha...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."