#1
waar haal je die doosjes dan ouwe ?
lysergine25 zei:waar haal je die doosjes dan ouwe ?
SchilDpadDo zei:Ten eerste, Ik lees al geruime tijd mee, maar nooit de intensie gevoeld iets te posten . maar deze vraag brandde mij toch echt even.
Ik zou graag een x´tje dexamfetamine willen proberen. Maar ik wil niet een half doosje achterover gooien en maar zien wat er gebeurt. Dus zou iemand mij kunnen vertellen , hoeveel je nodig hebt, en hoelang het blijft hangen.
![]()
alvast bedankt !
![]()
gatverderrie wat een vernietigende rottroep,,vogel zei:VAn Speed word je een Junk,,
Van Hero word je een Junk,,
alvast bedankt ! 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."