Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdexamfetamine proberen

dexamfetamine proberen

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
waar haal je die doosjes dan ouwe ?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
waar haal je die doosjes dan ouwe ?
Klik om te vergroten...

was figuurlijk bedoel :tongueout:
Bedoel dat ik niet een handje vol van die zooi naar binnenwerk, en maar kijk wat er gebeurt :wink:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ligt er aan als je adhd hebt of niet
anders begin eens met 2 wacht eens 1,5 uur en dan nog 2.
als je warme thee ofzo drinkt begint sneller te werker omdat het sneller smelt.
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
SchilDpadDo zei:
Ten eerste, Ik lees al geruime tijd mee, maar nooit de intensie gevoeld iets te posten . maar deze vraag brandde mij toch echt even.

Ik zou graag een x´tje dexamfetamine willen proberen. Maar ik wil niet een half doosje achterover gooien en maar zien wat er gebeurt. Dus zou iemand mij kunnen vertellen , hoeveel je nodig hebt, en hoelang het blijft hangen.

:wink: :beer: alvast bedankt ! :wave:
Klik om te vergroten...

Hangen ? met 7 pilletejs van 5 milligram Dexamfetamine per stuk=35 mg =3 weken Hangen ,
:kots: :kots: gatverderrie wat een vernietigende rottroep,,
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
VAn Speed word je een Freak,,
Van Hero word je een Held,,
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
vogel zei:
VAn Speed word je een Junk,,
Van Hero word je een Junk,,
Klik om te vergroten...
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ten eerste, Ik lees al geruime tijd mee, maar nooit de intensie gevoeld iets te posten . maar deze vraag brandde mij toch echt even.

Ik zou graag een x´tje dexamfetamine willen proberen. Maar ik wil niet een half doosje achterover gooien en maar zien wat er gebeurt. Dus zou iemand mij kunnen vertellen , hoeveel je nodig hebt, en hoelang het blijft hangen.

:wink: :beer: alvast bedankt ! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."