Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGestopt Met Speed

Gestopt Met Speed

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
jonkospeedyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo
Ik ben sinds 2 jaar gestopt met speed te gebruiken en nu lijkt het net of ik ooit iets binnen heb gehad waarbij ik langzaam dood ga want ik voel echt overal soort van steken en een soort druk op me borst en het word steeds erger maar de dokter zegt van ja alles is oke maar het is niet echt me longen en me ademhaling en soms word ik ook 's nachts wakker en is me hand verlamd
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga nog eens terug naar je doctor, of zoek een andere!

Het kan best zijn dat je vermoed dat het met je voormalige drugsgebruik te maken heeft, maar het lijkt me erg sterk dat je hier een nuttig antwoord zult vinden.
(met alle respect voor mijn mede forum bezoekers enzo)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ademhaling, heb je last van constante hyperventilatie? Dat kan door spanning/stress komen, veel voorkomende klachten die daarbij horen zijn ook wat jij beschrijft.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#4
jonkospeedy zei:
soms word ik ook 's nachts wakker en is me hand verlamd
Klik om te vergroten...
Hierover zou ik mijzelf niet te veel zorgen over maken.
Zelf heb ik het ook vaak, dit komt vaak wanneer je op je arm gaat liggen, waardoor er geen bloed meer doorstroomt.
Het gevoel zelf is erg vaag, niet op gaan hangen want je hand kan zo makkelijk breken!
Even je arm naar beneden laten hangen, voor goede en snelle doorstroming.
Nogmaals, dit is geen verschijnsel wat met je speed gebruik te maken heeft.

De overige klachten, ik denk dat dit met het stoppen te maken heeft.
Het zal dan ook vanzelf minder moeten worden.
Gebeurd dit na een tijdje niet, ga dan nog eens naar de dokter.

Succes ermee!
j
jonkospeedyLid
01-01-2024, 00:00
#5
thnx voor de reacties nou het is niet echt vaak meer dat ik het heb gelukkig maar pijn op me borst ook niet zo heel veel maar gewoon zo af en toe maar ik ga wel gaan fitnessen om weer wat breder te worden want ben echt dun geworden en ben weer wat kilo's aangekomen eindelijk ben echt al een jaar aan het hopen dat ik zwaarder werd maar dat gaat heel langzaam.
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe voel je je drbij dan?
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#7
En nu?
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar gaan we heen dan?






Ehh

Naar de klote!



"Begin dr niet an :hearteyes: "

pgnk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."