#1
Ik heb de laatste paar dagen erg last van me voor hoofd (boven me ogen), ik dacht aan een voorhoofdsholte onsteking (dit kan toch gebeuren met snuiven?), hebben jullie het wel is gehad?, en zo ja wat kan ik er het beste aan doen neusdruppels ofzo?
