Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed (dex) - verdoving

Speed (dex) - verdoving

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou heb ik gisteren dex geprobeerd, kijken hoe dat was. Ik heb verder weinig ervaring met speed (3 keer gedaan volgens mij, en nooit echt veel aan gevonden) dus ik weet niet hoe normaal het is, maar na ong. 4 uur kreeg ik opeens een raar verdoofde wang :confused:. Beetje alsof er plastic folie over m'n wang zat als ik het aanraakte, de huid was niet anders maar het voelde licht verdoofd en vreemd. Dit hield zo'n 2 uurtjes aan...

P.S: Het waren dexedrinetabletjes, oraal ingenomen, dus het was sowieso dex zonder rotzooi. Kan iemand me vertellen of dit door de dex komt? Ik had alleen m'n linkerwang verdoofd en rechter niet :confused:, vond ik ook zo raar..

Nyah, any answers? :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet van mezelf dat mijn gezicht nog wel eens lekker kan gaan tintelen van speed en/of dex, maar om dat nou ook echt verdovend te noemen? Speed werkt nou eenmaal op het centrale zenuwstelsel, dat tintelende gevoel is dus meestal afkomstig van je zenuwen die op dat moment overactief zijn. Ook zitten er heel veel kleine spiertjes in je gezicht, die gaan strak staan en zorgen dan ook soms voor een tintelend/slapend gevoel.

Ik denk in eerste instantie dat je dus wel gewoon de bekende speedtintels voelde, tenzij je echt ook helemaal geen gevoel meer in je wang had, want dan zou ik eerlijk gezegd niet precies weten wat het was. Hoewel het eigenlijk wel voor de hand liggend is, dat het waarschijnlijk toch ook iets met je zenuwbanen (en evt je doorbloeding) te maken heeft...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ahh, ok, duidelijk. Ik voelde nog zeker wel "wat", maar het voelde gewoon zo.. vreemd. Alsof er een dun laagje plastic tussen zat of zo.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
De heerlijke bodyrush van dex, daar gaat geen andere amfetamine boven :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk ook dat hij die typisch statische tintelingen bedoelde (:
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wanneer er een vlokje zuivere dexpasta op mijn tong of lip terecht komt voelt die plek ook zeker zo'n 20 minuten verdoofd aan hoor! En dan heb ik nog niets genakt.

Verklaart verder niet waarom jij het pas na een uur of 4 kreeg en het zo lang aanhield. Wat Marla zegt: wellicht is het een combinatie van vaatvernauwing en het straktrekken van je gezichtsspiertjes die op hun beurt zomaar op een gezichtszenuwtje kunnen drukken.
Vlak achter je oor en kaak loopt een dikke zenuwbaan naar beneden, de nervus vagus. Als die verkrampt kun je ook dit soort verschijnselen krijgen. No worries, cheers bigears.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Andere optie is dat je mogelijk een beginnende ontsteking heb en de ader vernauwende werking dat versterkt heeft en daardoor een zenuw heeft afgeperst/knelt.

Wat voor andere middel heb je in de 5 dagen ervoor gebruikt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."