Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijn in teelballen

Pijn in teelballen

8 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
I
IcecreamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen, ik heb een vraag ivm mijn man. Hij gebruikt af en toe al eens speed, en soms krijgt hij dan pijn in zijn teelballen. Een vriend van hem zei dat dat komt door een tekort aan zout in zijn lichaam, en gaf hem de raad om dan wat zout op te lossen in water en dit op te drinken. En dit helpt meestal zeer goed. Maar nu komt die pijn steeds meer terug, heeft er iemand misschien ook enige ervaring mee, en hoe kan je dit verhelpen, en hoe komt het dat hij die pijn heeft?
Hoop dat er iemand is die kan helpen hiermee!
Icecream :wink:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeg tegen die vriend dat ie minder z'n tanden moet gebruiken.

Knabbelen is leuk, maar je kan ook overdrijven..
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
heb ik ook welus hebben alle mannen wel eens
zou niet weten wat het is maar zal wel vrij natuurlijk zijn

of je vriend en ik hebben kanker maar die kans agt ik niet groot :mrgreen:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#4
het antwoord ligt toch voor de hand liggend ?

GEEN SPEED MEER GEBRUIKEN....
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hellraiser_[NL] zei:
hebben alle mannen wel eens
Klik om te vergroten...

O'rly?
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
of je be6n 16
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier is al eens eerder over geschreven, misschien heb je wat aan deze info?

viewtopic.php?f=4&t=9929&p=340592&hilit=pijn+ballen#p340592
I
IcecreamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neen, die kans is gelukkig maar erg klein, stel je dat nog eens voor.. hahaha :rolleyes:
Hellraiser_[NL] zei:
heb ik ook welus hebben alle mannen wel eens
zou niet weten wat het is maar zal wel vrij natuurlijk zijn

of je vriend en ik hebben kanker maar die kans agt ik niet groot :mrgreen:
Klik om te vergroten...
I
IcecreamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tuurlijk ligt dat voor de hand, en ik denk dat we dat ook allemaal wel es willen, ma ja tussen zeggen en doen ligt een groot verschil he!!! :wink:
gamerboy007 zei:
het antwoord ligt toch voor de hand liggend ?

GEEN SPEED MEER GEBRUIKEN....
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."