Beter laat dan nooit!
Op zich is het een advies wat kan werken. Het is alleen wel belangrijk dat je zeker weet dat iemand bewust is dat ie wat eet. Je bent natuurlijk verder van huis als de persoon ook nog eens stikt in hetgeen je hem geeft.
#3
De eactie is al een beetje laat, maar ik wil er toch op reageren, je kan in dat geval iemand het best wat suiker geven(dextro ofzo), maar wat jij hebt gedaan(eten geven) zit ook suiker in.
#4
Laten liggen, komt wel in orde.
#5
Dag vroege vogels!
Mn broer (1 is vanochtend na het gebruik van bovenstaande middelen in verwarde staat in slaap gevallen. Na een uurtje schrok hij wakker en was zo in de war, dat hij me niet eens leek te herkennen. Ik heb hem wat te eten gegeven en nu ligt hij weer op bed.
Hebben jullie enig idee wat ik het best kan doen? Gewoon laten slapen, of kan ik hem beter wakker maken en er een hoop suiker in stoppen ofzo?
Ik hoop dat jullie hier ervaring mee hebben, want ik ben redelijk hard geschrokken.
Greets, Edwin
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.