Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over pep

Vraagje over pep

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
Nooiit benzo's met alcohol doen.

Als je gewoon 4 uur voor het feest je laatste lijntje doet en verder daarna lekker drinkt ga je echt wel goed slapen hoor.
Q
QbaseLid
Hoi , ga binnekort eerste maal pep gebruiken (heb al veel ervaring met x maar niet met pep)
het gaat een hard feestje en lange nacht worden dus zal ook wel genoeg gebruiken ,
ben ook van plan hier bier bij te drinken ( doe dit bij X ook en nooit problemen bij gehad , natuurlijk ook af en toe een watertje en shepje frisse lucht :grin:) Maar nu mijn vraag ,

Als ik speed + alcohol combi doe kan ik dan slapen tegen dat ik thuis ben als ik een Alprazolam 2mg pil neem of is dit gevaarlijk omdat ik tevorens alcohol heb gedronken of kan het geen kwaad?

Thanks
Q
QbaseLid
ok bedankt , dacht dat het geen kwaad kon na alcohol gebruik , heb wel eens een slechte ervaring gehad met benzo+ alcohol , ik nam men 2mg pilletje rond na men avond eten en onverwacht belden vrienden me voor een feestje was vergeten dat ik die benzo nam , als gevolg dat ik wakker werd de dag erna met blackout in men bed geen idee wat ik gedaan heb die avond en hoe ik thuisgeraakt was...
P
Paperplane.Lid
Qbase zei:
ok bedankt , dacht dat het geen kwaad kon na alcohol gebruik , heb wel eens een slechte ervaring gehad met benzo+ alcohol , ik nam men 2mg pilletje rond na men avond eten en onverwacht belden vrienden me voor een feestje was vergeten dat ik die benzo nam , als gevolg dat ik wakker werd de dag erna met blackout in men bed geen idee wat ik gedaan heb die avond en hoe ik thuisgeraakt was...
Klik om te vergroten...
Ja benzo's met alcohol zijn net zo link als ghb met alcohol.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."