#1
Hallo iedereen,
Ik heb een vraag ivm de duur van 't effect te verlengen (zonder bij te nemen)
Ik heb vandaag 2 lijnen genomen verspreid over de hele dag, de laatste is zo'n 4 uur geleden.
Alles is op, maar toch wil ik nog een aantal uren van het effect genieten,
Heeft iemand tips om het wakkere gevoel vast te houden?
Alvast bedankt.
Ik heb een vraag ivm de duur van 't effect te verlengen (zonder bij te nemen)
Ik heb vandaag 2 lijnen genomen verspreid over de hele dag, de laatste is zo'n 4 uur geleden.
Alles is op, maar toch wil ik nog een aantal uren van het effect genieten,
Heeft iemand tips om het wakkere gevoel vast te houden?
Alvast bedankt.