Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin en Speed ?

Ritalin en Speed ?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag Forum.
Ik zou het graag eens willen hebben over de combinatie van Ritalin met Speed.
Ik heb zelf al vrij vaak Ritalin gesnoven en ik geef toe dat het ver van ideaal is, maar ik kan er zo nu en dan wel eens van genieten.

Ik wil het dus eigenlijk niet hebben over het gebruik van Ritalin in het algemeen, maar over de mogelijkheid dat Ritalin misschien een goed middel zou kunnen zijn om langer te genieten of uit te bollen van Pep-gebruik.
Dus of het een goede manier is om het Pep-gevoel te verlengen of er allessinds een positief effect aan over te houden.

Ik zou nog meer details kunnen geven maar ik ga wachten tot er reacties komen.

Alvast bedankt :)
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zou geen ritalin gebruiken om de speed roes te verlengen. als je dan toch speed hebt pak je tog gewoon meer. de ritalin lijkt mij nutteloos.
F
F.ck.The.SystMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snuif ritalin als mijn speed op is. Wat klinkt dat zielig eigenlijk, ik moet echt me leven beteren.
Maar ritalin maakte me soms meer neurotisch en paranoide dan speed. :'') en ehm je moet t niet snuiven eigenlijk. :stoned:
Ritalin ''schijnt'' het neusvlies erger aan te tasten dan speed, dus dat is ook misschien een punt om in je achterhoofd te plaatsen.
Alhoewel, das gelul want speed is zelf ook een hell voor je neus, dus tis beide niet goed. :rolleyes:
Maar je effect verlengen met ritalin, nee.
Denk het niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."