#1
Hallo,
Afgelopen vrijdag zijn ik en mijn vriend begonnen met Mdma (samen iets meer als een halve ). Wij zijn zaterdag ochtend om 5 uur gaan slapen tot half 1 smiddags. Zaterdag avond aan de speed gegaan in 3 uurtjes tijd met ze 2en ongeveer grammetje speed. Onze laatste capsule was vanmorgen (zondagochtend) rond 5 uur daarna hebben wij niet meer gepakt. Hoe is het mogelijk dat wij nu na 49 uur wakker nog steeds niet kunnen slapen? terwijl wij 21 uur geleden onze laatste hebben genomen.
neem aan dat die toch ooit eens uitgewerkt zou moeten zijn
Grtz
Afgelopen vrijdag zijn ik en mijn vriend begonnen met Mdma (samen iets meer als een halve ). Wij zijn zaterdag ochtend om 5 uur gaan slapen tot half 1 smiddags. Zaterdag avond aan de speed gegaan in 3 uurtjes tijd met ze 2en ongeveer grammetje speed. Onze laatste capsule was vanmorgen (zondagochtend) rond 5 uur daarna hebben wij niet meer gepakt. Hoe is het mogelijk dat wij nu na 49 uur wakker nog steeds niet kunnen slapen? terwijl wij 21 uur geleden onze laatste hebben genomen.
neem aan dat die toch ooit eens uitgewerkt zou moeten zijn
Grtz
