Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslang wakker en niet kunnen slapen

lang wakker en niet kunnen slapen

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Afgelopen vrijdag zijn ik en mijn vriend begonnen met Mdma (samen iets meer als een halve ). Wij zijn zaterdag ochtend om 5 uur gaan slapen tot half 1 smiddags. Zaterdag avond aan de speed gegaan in 3 uurtjes tijd met ze 2en ongeveer grammetje speed. Onze laatste capsule was vanmorgen (zondagochtend) rond 5 uur daarna hebben wij niet meer gepakt. Hoe is het mogelijk dat wij nu na 49 uur wakker nog steeds niet kunnen slapen? terwijl wij 21 uur geleden onze laatste hebben genomen. :openmouth: :rolleyes: neem aan dat die toch ooit eens uitgewerkt zou moeten zijn :rolleyes:


Grtz :stoned:
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou fijn forum :confused: :confused:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Space_Girl zei:
nou fijn forum :confused: :confused:
Klik om te vergroten...
Rustig rustig :), overduidelijk dat de speed nog wat doorheen je lichaam raast :P .

Vind wel dat jullie veel speed gebruikt hebben in 3uur tijd hoor, kan best dat het slapen nog wat moeilijk gaat. Sterke zuivere speed? Speed met veel caffeïne? Ik kan je geen duidelijk betrouwbaar antwoord geven.

Misschien andere speedgebruikers hier op het forum?
Wacht het nog een nachtje af zou ik zo zeggen, kan zijn dat je slaapritme wat verstoord is ook door de vorige dagen.

Grts
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#4
hihi ja sorry ik dacht niemand reageerd hier :$ wij hebben inmiddels alweer even kunnen slapen gelukkig. Vanmorgen van half 8 tot 2 uur vanmiddag :grin: Ik heb geen idee wat voor speed het was :grin: In ieder geval wel goeie en lekkere anders niet zo,n lange space :grin:
Heb ff geslapen maar hij hangt nog steeds :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."