Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrelaxen met speed

relaxen met speed

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
spacefan3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik had laatst weer wat speed gebruik in combinatie met alcohol. ik kon lekker bewegen was energiek enzo het gebruikelijke. maar als ik ging zitten kon ik heel chill blijven zitten. zetten een rustig muziekje op . zodra ik opstond en dance nummers opzetten was ik weer energiek. ideaal vond ik . iemand ervaring mee?
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik herken dat losse ontspannen gevoel wel, zeker met alcohol. Heb dan ook niet de drang om te bewegen, wel om veel te praten! Echt dronken wordt ik niet maar het gevoel van een paar biertjes is wel aanwezig, voor de rest drink ik niet veel en liever ook niet in combinatie met speed, hooguit een paar biertjes.

Speed versterkt bij mij ook mijn emotie en zo dus ook mijn enthousiasme. Zo kan ik heel erg op gaan in mijn favoriete muziek, maar ook in een gesprek of mijn hobby's. Ik kan zo bijvoorbeeld uren aan een stuk door tekenen, als je mij op dat moment zou vragen of ik een ikea kast in elkaar zou zetten dan zou ik dat vol concentratie en vastberadenheid gaan doen :tearsofjoy: . Maar het liefst zonder alcohol en de dosis hoeft ook niet hoog te zijn.

Greetz, Walnootje!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."