#1
Oke dan:
Nee zou het niet nemen al zou ik geld ervoor krijgen.. wat is de overige 20% troep dan?
Men houd niet van de smerige versnijdingen om meer winst te maken. Men haalt eerder puur voor iets meer zover ik weet.
Klinkt misshien hard maar zo is het.
Nee zou het niet nemen al zou ik geld ervoor krijgen.. wat is de overige 20% troep dan?
Men houd niet van de smerige versnijdingen om meer winst te maken. Men haalt eerder puur voor iets meer zover ik weet.
Klinkt misshien hard maar zo is het.
