Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVersnijden vraagje

Versnijden vraagje

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke dan:
Nee zou het niet nemen al zou ik geld ervoor krijgen.. wat is de overige 20% troep dan?
Men houd niet van de smerige versnijdingen om meer winst te maken. Men haalt eerder puur voor iets meer zover ik weet.


Klinkt misshien hard maar zo is het.
k
k0isk0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

ik heb 10 gram 60% amphetamine speed versneden met 10 gram cafeïne.
Dus nu is mij substantie:
30% amphetamine
50% cafeïne
20% aan andere substanties.

Nou is mij vraag zou jij deze pep gebruiken?
Kan het cafeïne gehalte negative effecten hebben?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Omdat speed in poedervorm steeds de zoutvorm is, namelijk amfetaminesulfaat, kan je speedsample maximum 73% zuiver zijn. Je sample bevat dan namelijk 73% amfetamine en 27% sulfaat en géén andere stoffen! Als je sample minder dan 73% zuiver is, dan is het dus versneden met andere stoffen. In de testservice komen we poeders tegen met 1 - 73% tegen met een gemiddelde van ongeveer 30%
Klik om te vergroten...

Het Handboek voor de PEP junk in spé.
k
k0isk0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jou reactie heeft geen toegevoegde waarde aan mij vraag.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
k0isk0 zei:
Jou reactie heeft geen toegevoegde waarde aan mij vraag.
Klik om te vergroten...

Als je nog niet eens de helft qua puurheid tegenover normale speed haalt. Wat denk je dan zelf...

Ook buitengewoon intelligent om eerst te versnijden en dan te vragen... Uberhaubt versnijden...


Versnijden zou een ban op moeten staan. Nu kan een ander jou troep weer staan te wassen die die hoogstwaarschijnlijk voor de volle mep gekocht heeft. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."