Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe vloeibare, doorzichtige pep?

Nieuwe vloeibare, doorzichtige pep?

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DesideriaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over nieuwe pep die ik pas heb gehaald. Ik heb het nog niet gebruikt.
Deze heb ik gekocht van een meisje van mijn werk, die ik vertrouw (zij heeft het weer van een vriend en heeft t vaker gebruikt). Maar ik heb nog nooit zo'n soort gezien! Het zit in een plastic/papier-achtig envelopje, wat weer in een sealbag zit. Maar er zit dus geen wit of geel poeder/pasta in (ik heb het nat gekocht want wil het in de vriezer bewaren), maar toen ik het aanraakte was het envelopje helemaal vochtig, kleurloos, als water. Zij zei dat dat die nieuwe pep is, (had ze me over verteld dat hij super goed is) en dat je het envelopje open moet vouwen op een bord en als het droogt, dat het wit poeder wordt. Ik vind het toch wel vreemd en heb gelijk gegoogled, want ik zoek altijd alles grondig op voordat ik iets gebruik.

Maar ik kan er dus niets over vinden, behalve pure amfetamine of free base of zo, maar daar word ik niets wijzer uit. Ik neem aan dat dat het niet is. Het lijkt me ook vrij sterk dat zij mij belazert voor een grammetje?

Is er iemand die hier meer over weet?
D
DesideriaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laat maar! Ik vond het al zo raar, dus ik ben maar vroegtijdig gaan drogen om het te checken. Toen ik het envelopje helemaal open maakte zat er wel gewoon witte pasta in :grin: :flushed:

Dus ik heb het terug de vriezer in gegooid en ga het zaterdag even uitsmeren op een bord!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Desideria zei:
Laat maar! Ik vond het al zo raar, dus ik ben maar vroegtijdig gaan drogen om het te checken. Toen ik het envelopje helemaal open maakte zat er wel gewoon witte pasta in :grin: :flushed:

Dus ik heb het terug de vriezer in gegooid en ga het zaterdag even uitsmeren op een bord!
Klik om te vergroten...
Mooi dat het toch niks raars was uiteindelijk. Aangezien je inmiddels je eigen vraag hebt beantwoord gooi ik hier een slotje op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."