#1
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje over nieuwe pep die ik pas heb gehaald. Ik heb het nog niet gebruikt.
Deze heb ik gekocht van een meisje van mijn werk, die ik vertrouw (zij heeft het weer van een vriend en heeft t vaker gebruikt). Maar ik heb nog nooit zo'n soort gezien! Het zit in een plastic/papier-achtig envelopje, wat weer in een sealbag zit. Maar er zit dus geen wit of geel poeder/pasta in (ik heb het nat gekocht want wil het in de vriezer bewaren), maar toen ik het aanraakte was het envelopje helemaal vochtig, kleurloos, als water. Zij zei dat dat die nieuwe pep is, (had ze me over verteld dat hij super goed is) en dat je het envelopje open moet vouwen op een bord en als het droogt, dat het wit poeder wordt. Ik vind het toch wel vreemd en heb gelijk gegoogled, want ik zoek altijd alles grondig op voordat ik iets gebruik.
Maar ik kan er dus niets over vinden, behalve pure amfetamine of free base of zo, maar daar word ik niets wijzer uit. Ik neem aan dat dat het niet is. Het lijkt me ook vrij sterk dat zij mij belazert voor een grammetje?
Is er iemand die hier meer over weet?
Ik heb een vraagje over nieuwe pep die ik pas heb gehaald. Ik heb het nog niet gebruikt.
Deze heb ik gekocht van een meisje van mijn werk, die ik vertrouw (zij heeft het weer van een vriend en heeft t vaker gebruikt). Maar ik heb nog nooit zo'n soort gezien! Het zit in een plastic/papier-achtig envelopje, wat weer in een sealbag zit. Maar er zit dus geen wit of geel poeder/pasta in (ik heb het nat gekocht want wil het in de vriezer bewaren), maar toen ik het aanraakte was het envelopje helemaal vochtig, kleurloos, als water. Zij zei dat dat die nieuwe pep is, (had ze me over verteld dat hij super goed is) en dat je het envelopje open moet vouwen op een bord en als het droogt, dat het wit poeder wordt. Ik vind het toch wel vreemd en heb gelijk gegoogled, want ik zoek altijd alles grondig op voordat ik iets gebruik.
Maar ik kan er dus niets over vinden, behalve pure amfetamine of free base of zo, maar daar word ik niets wijzer uit. Ik neem aan dat dat het niet is. Het lijkt me ook vrij sterk dat zij mij belazert voor een grammetje?
Is er iemand die hier meer over weet?