#1
Vervelend dat je dit is overkomen. Maar serieus dude, op zo'n jonge leeftijd al regelmatig aan de speed, wiet en alcohol? Dat is vragen om problemen. En natuurlijk heeft deze 'paranoia aanval' met je drugsgebruik te maken. In je pubertijd behoor je jezelf op een gezonde manier te ontwikkelen. Het is in deze fase logisch dat je jezelf vragen gaat stellen en dat je zo nu en dan onzeker bent. Als je zoekende bent in het leven is drugs het slechtste wat je kan doen. Ik weet dat het saai klinkt, maar ga lekker sporten, let op je voeding, slaap voldoende, zorg dat je weer comfortabel in je lichaam zit. Je kan er ook voor kiezen om door te gaan waar je mee bezig bent. Dan ben je over 2 jaar nog onzekerder en wellicht heb je een flinke depressie ontwikkeld. Nu heb je de tijd om jezelf te fixxen, maar dan moet je het wel doen. Je bent zelfbewust, je zet je verhaal hier neer en komt dat de conclussie dat het niet goed met je gaat. Luister dan naar jezelf. Succes!