Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshalve gram doorgesnoven, schade?

halve gram doorgesnoven, schade?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mokkkoLid
01-01-2024, 00:00
#1
hi,
ik heb enkele weken geleden een halve gram speed gesnoven verspreid over 5 uur. ik deed het voor 't eerst met een vriend die ik veel vertrouw. hij zei mij dat die hoeveelheid OK is maar toen ik 't opzocht naderhand blijkt dat deze dosis veel te hoog is. ik heb het sindsdien nooit meer gedaan en heb er spijt van. kan dit permanente schaden hebben hebben aangericht aan mn brein? ik heb al veel reacties gelezen maar zou graag nog anekdotes van jullie lezen. wat ik al las komt neer op "het heeft je brein in 't begin wel beschadigd maar normaal geizen heeft je brein 't hersteld' wat denken jullie?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor die 1 ne keer kan het geen kwaad..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo eenmalig zal het wel meevallen inderdaad. Maar geen gewoonte van gaan maken in ieder geval. Sowieso niet een gewoonte van speed gebruik maken, maar zeker ook niet van dit soort onnodig hoge doseringen.
m
mokkkoLid
01-01-2024, 00:00
#4
k twijfel er heel erg aan aangezien ik al sinds dan zo'n rare spanning heb in mijn hoofd. zegmaar een heel lichte druk maar ik weet niet of dit van de stress is of mss door die nacht vol pep
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Aan die pep zal het niet liggen..eens en dokter raadplegen..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
mokkko zei:
k twijfel er heel erg aan aangezien ik al sinds dan zo'n rare spanning heb in mijn hoofd. zegmaar een heel lichte druk maar ik weet niet of dit van de stress is of mss door die nacht vol pep
Klik om te vergroten...
Na twee weken zou je niks meer van de pep moeten merken. Dus wellicht stress inderdaad. Of placebo omdat je denkt dat het door de pep komt, waardoor je het gevoel in stand houd.

Maak je geen zorgen over die avond pep, dat is gebeurd en kun je toch niet meer veranderen. Voor een keertje kan dat geen kwaad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."