Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen

Speed wassen

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok, dus speed laten testen en het is rommel. 10% amfetamine en 83% caffeine. :rage:
Kan ik die caffeine er nog op een bepaalde manier vanaf wassen, of zal ik het maar gewoon bewaren voor als ik een keer zonder koffie zit? :fearscream::grimacing:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ohhh, ik heb het al gevonden. Aceton lost ook caffaine op. Mooi. Blijft er geen zak over maar ja.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok. Waar haal je droge aceton? Sommige zeggen dat pure aceton hetzelfde is als droge aceton? :mask:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SanneBanne zei:
Ok. Waar haal je droge aceton? Sommige zeggen dat pure aceton hetzelfde is als droge aceton? :mask:
Klik om te vergroten...
Gewoon aceton in de drogist halen, werkt prima.

Je zal wel echt heel weinig overhouden met zulke slechte speed. Ook met wassen verlies je altijd wel wat amfetamine namelijk. Bovendien zal 1 keer wassen waarschijnlijk niet genoeg om alle cafeïne eruit te krijgen. Dus naderhand opnieuw testen lijkt me wel handig.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog minder dan een gram is over ja (was 3 gram) Ik vind de caffaine opzich niet zo erg, maar het was wel heel veel. Wat een zooi... Maar goed, weer een ervaring rijker. :mask:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
SanneBanne zei:
Ok, dus speed laten testen en het is rommel. 10% amfetamine en 83% caffeine. :rage:
Kan ik die caffeine er nog op een bepaalde manier vanaf wassen, of zal ik het maar gewoon bewaren voor als ik een keer zonder koffie zit? :fearscream::grimacing:
Klik om te vergroten...
83% caffeine..:fearscream:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja ik weet, super slecht... maar moet zeggen ondanks dat er niks van over was bijna, nu ist wel super leuk :))

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."