#1
Ok, dus speed laten testen en het is rommel. 10% amfetamine en 83% caffeine. ![:rage:]()
Kan ik die caffeine er nog op een bepaalde manier vanaf wassen, of zal ik het maar gewoon bewaren voor als ik een keer zonder koffie zit?![:fearscream:]()
![:grimacing:]()
Kan ik die caffeine er nog op een bepaalde manier vanaf wassen, of zal ik het maar gewoon bewaren voor als ik een keer zonder koffie zit?