Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed verschillende ervaringen.

Speed verschillende ervaringen.

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je de speed laten testen? Vaak worden mensen met ADHD rustiger van speed inderdaad, maar als ze voorbij een bepaalde dosering komen (of dezelfde dosering dus, maar bijvoorbeeld veel sterkere speed) dan hebben ze gewoon dezelfde effecten als anderen die geen ADHD hebben. Dus daar zal allicht de oorzaak zitten? Of juist meer cafeïne in de speed waar je wel heftige effecten op had en dat je daar juist die reactie van kreeg. Dat kan ook nog.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi.

Toen ik voor 't eerst pep nam paar maanden geleden, werd ik er super rustig van. ( Heb ADHD..) Toen een paar weken later, nam ik het laatste beetje van die pep, en werd ik weer rustig. Dat vond ik helemaal niks, dus heb ik voor 2/3 maanden geen pep meer ingekocht.

Nou heb ik sinds 3 weken weer pep, , en als ik het nu neem, krijg ik wel super veel energie, en word ik helemaal opgefokt, en super veel zweten onder me oksels, en gewoon super lekker voelen... :grin: :grin:

Nou is mijn vraag; waarom heb ik nou wel super veel energie, en daarvoor niet? Ik heb ADHD al sinds ik klein was. (heb me toen ook later onderzoeken..)

Thanks :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."