Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRaar effect na inname speed

Raar effect na inname speed

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
msdistortedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Laatst had ik speed gesnoven en was er een raar effect wat ik nog niet eerder had ervaren.

Speed
Hoeveelheid genomen droog gewogen: 70 mg
Zuiverheid getest: 63%. Daarna nog gewassen met aceton en niet meer getest.

De pep lag ongeveer 2 weken in de kast, gedroogd in een glazen buisje met een deksel erop.
Laatste keer dat ik pep had gebruikt was ongeveer 2 weken geleden.
Dit keer gebruikte ik alleen en dat heb ik al vaker gedaan wat goed ging.

Effect normaal
Helder in mijn hoofd, graag praten, actief. Het fijne pepeffect.

Effect die keer
Enkele minuten na inname: zwaar gevoel in mijn hoofd, alsof het zou ontploffen. Wat meer energie, warme glow. Daarnaast voelde ik mij duizelig als ik iets ging doen, als ik zat ging het beter. Voelde me raar in mijn lichaam en hoofd, ook totaal niet happy. Ik hoopte dat het snel voorbij zou zijn en dat bleek ook zo te zijn na ongeveer 2 uurtjes.
Dus ik had zeker niet het heldere, actieve, blije gevoel wat normaal uren aanhoud.

Het was overdag, had prima geslapen, goed gegeten en had een lekker muziekje opgezet.


Iemand zo'n ervaring gehad? Of iemand een idee waar het aan kan liggen?
m
msdistortedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Parfumflesje zei:
Als het dezelfde pep was die je eerder hebt gebruikt en als het donker en droog bewaard was zal het vast niet aan de pep liggen.

Pep kan wel even liggen onder goede omstandigheden.

Misschien licht het aan je mindset. Kan gebeuren.
Klik om te vergroten...

Ja het was inderdaad dezelfde pep, ligt afgesloten droog en donker. Daar kan wel wat inzitten, dan toch onbewust. Volgende ronde weer nieuwe kans.

Ben ook wel eens down geweest een uurtje of 2 na inname mdma, terwijl ik dat nog nooit had gehad in de 10 jaar ervaring. Met bijpakken was ik weer helemaal het vrouwtje:lolol:
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
klinkt alsof je dopamine voorraad gewoon op was. ik heb precies hetzelfde gevoel als ik speed gebruik na het een periode te hebben misbruikt.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als het dezelfde pep was die je eerder hebt gebruikt en als het donker en droog bewaard was zal het vast niet aan de pep liggen.

Pep kan wel even liggen onder goede omstandigheden.

Misschien licht het aan je mindset. Kan gebeuren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."