Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNog steeds een beetje onder invloed.

Nog steeds een beetje onder invloed.

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
Onder invloed vd pep of mdma?
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb geen idee. Mdma gebruik ik zelden. Pep gebruik ik best vaak maar nu eens even 10 dagen niet.

Misschien komt het van de mdma al is 50 Mg 80% zuiver niet zoveel.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amfitamientje Power zei:
Ik heb geen idee. Mdma gebruik ik zelden. Pep gebruik ik best vaak maar nu eens even 10 dagen niet.

Misschien komt het van de mdma al is 50 Mg 80% zuiver niet zoveel.
Klik om te vergroten...
Geen ervaring met pep of mdma (yes, I'm a virgin...) Maar met coke heb ik zeer regelmatig tussenpauzes van 3 dagen tot 10 dagen waarin ik geheel clean ben. Wanneer ik het dan weer gebruik (zoals vandaagg) raak ik gigantisch onder de pannen haha... De meest heerlijke highs alsof het weer mijn allereerste x is... Dus misschien is dat van jou ook zoiets.

Off topic: ik probeer om na vandaag de coke te laten liggen voor minimaal 3 dagen en het dan weer te gebruiken. zodat ik steeds de ultieme high krijg. Meestal wanneer ik het 2 of meer dagen achter elkaar gebruik is de kick meteen stukken minder, met meestal helemaal geen high. Wel typisch op zich. Weet niet of dit voor anderen ook zo werkt.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAZING zei:
Waarom speed met mdma? Zonde van de mdma..
Klik om te vergroten...

Ik merkte de mdma toch best wel ook al was het maar 50 Mg. De pep overheerste niet maar werkte gewoon samen met de mdma. Misschien heb ik gewoon tolerantie opgebouwd voor pep.

Ik werd niet helemaal euforisch en was ook niet van het padje maar erg energiek en meer dan normaal vrolijk. Ik zat in een lekkere flow en heb de hele nacht doorgewerkt.

Mdma kost net als pep geen drol dus die 50 Mg was niet zonde van de mdma. Hoogstens zonde van mijn gezondheid maar daar maak ik me geen zorgen om.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom speed met mdma? Zonde van de mdma..
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afgelopen woensdagavond rond 20:30 heb na 10 dagen geen pep gebruikt te hebben weer wat pep gebruikt.

Het was een capsule met 350 mg pep en 50 mg mdma. Ik ging er best lekker op en ben de hele nacht en de dag erop wakker gebleven. Donderdag heb ik goed gegeten en lekker gedouchet. Donderdag ging ik om 22:00 naar bed en heb heerlijk geslapen tot 11:00.

Ik voel me gewoon goed maar ik voel me nog steeds lichtelijk onder invloed. Een beetje mellow.

Is dit wel normaal?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."