Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRugpijn bij speed gebruik

Rugpijn bij speed gebruik

32 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Eman
Ok, als je wast met aceton dan kan je wel zeggen dat er geen cafeine (meer) in zit in ieder geval.

Maar voor de rest blijft het op het oog doseren en dat is bijna niet te doen als je wil weten hoe veel mg je dan genomen hebt.

Toevallig heb ik net een weegschaal tot op de mg nauwkeurig in huis gehaald, was iets van 15 euro bij Ali-express. Weegschalen tot op de 10mg nauwkeurig zijn eventueel gemakkelijk te vinden bij blokker/mediamarkt en dergelijke en die zijn goed genoeg als het op speed aan komt. Maar voor bepaalde potenter RC's voldoen die niet.

Ik schat jouw dosering ergens tussen de 300 en 600 mg, en dat kan je inderdaad niet wegen met een weegschaal die tot de 1000mg (oftewel een gram) nauwkeurig is.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snelle peppie zei:
Heb er zelf vaak pas last van na een paar nachtjes doorhalen
Klik om te vergroten...
En wat doe je meestal?
Zitten in de verkeerde houding, of ben je actief?

Ikzelf doe altijd klusjes waar ik anders geen zin in heb. Bijv de kledingkast opnieuw inruimen ect.
En soms zit ik uren op de bank alle apps op mijn mobiel te checken, steeds opnieuw hopend op een nieuwe meme of vid.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zat nog ff die foto te bekijken. Maar ik heb ongeveer even grote capsules die ik gebruik. Daar kan echt veel in. Als je daar 2 volle van neemt is het echt veel per keer.
Mijne stop ik tot iets van 1/4e tot 1/3e vol. Soms neem ik er 2 van als de 1e net te weinig blijkt. Ik weeg ook niets af maar ik weet hoeveel keer ik met ene gram doe dus ik schat dat per keer ik tussen de 100 en 150 mg doseer. Mijn speed is 73% puur en ook gewassen.
Dus als jij 2 volle van deze capsules neemt zit je grofweg geschat op zo een 600 tot 800 mg per keer. (Ben geen rekenwonder...) Dat is voor de goede kwaliteit die je zegt te hebben behoorlijk veel. Dankun je idd flink last krijgen van negatieve bijwerkingen.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
@Eman
Ok, als je wast met aceton dan kan je wel zeggen dat er geen cafeine (meer) in zit in ieder geval.

Maar voor de rest blijft het op het oog doseren en dat is bijna niet te doen als je wil weten hoe veel mg je dan genomen hebt.

Toevallig heb ik net een weegschaal tot op de mg in huis gehaald, was iets van 15 euro bij Ali-express. Weegschalen tot op de 10mg nauwkeurig zijn eventueel gemakkelijk te vinden bij blokker/mediamarkt en dergelijke en die zijn goed genoeg als het op speed aan komt. Maar voor bepaalde potenter RC's voldoen die niet.
Klik om te vergroten...
Ik neemt nooit 2 capsules tegelijk.
Ik verdeel over de nacht.

Ik heb deze:20190525_121841.jpg
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Ik zat nog ff die foto te bekijken. Maar ik heb ongeveer even grote capsules die ik gebruik. Daar kan echt veel in. Als je daar 2 volle van neemt is het echt veel per keer.
Mijne stop ik tot iets van 1/4e tot 1/3e vol. Soms neem ik er 2 van als de 1e net te weinig blijkt. Ik weeg ook niets af maar ik weet hoeveel keer ik met ene gram doe dus ik schat dat per keer ik tussen de 100 en 150 mg doseer. Mijn speed is 73% puur en ook gewassen.
Dus als jij 2 volle van deze capsules neemt zit je grofweg geschat op zo een 600 tot 800 mg per keer. (Ben geen rekenwonder...) Dat is voor de goede kwaliteit die je zegt te hebben behoorlijk veel. Dankun je idd flink last krijgen van negatieve bijwerkingen.
Klik om te vergroten...
Ik vul ze voor de helft ongeveer ,en ik verdeel ze over de nacht.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eman zei:
Ik neemt nooit 2 capsules tegelijk.
Ik verdeel over de nacht.

Ik heb deze:Bekijk bijlage 4242
Klik om te vergroten...
Maar je neemt ze wel die 2. Dat er enkele uren tussen zit maakt niet uit. Je hebt het alsnog in je lijf. Speed werkt hel lang door. Je merkt de echte werking van de 1e capsule misschien niet meer zo sterk na een halve dag/nacht als je de 2e bijneemt maar de 1e capsule is na 8 a 10 uren zeker nog actief.
Speed is ook na het lekkere speed gevoel nog werkzaam in je lijf. Het is niet voor niets dat je tot 72 uur na speed nog positief kunt testen bij een speekseltest.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Ik zat nog ff die foto te bekijken. Maar ik heb ongeveer even grote capsules die ik gebruik. Daar kan echt veel in. Als je daar 2 volle van neemt is het echt veel per keer.
Mijne stop ik tot iets van 1/4e tot 1/3e vol. Soms neem ik er 2 van als de 1e net te weinig blijkt. Ik weeg ook niets af maar ik weet hoeveel keer ik met ene gram doe dus ik schat dat per keer ik tussen de 100 en 150 mg doseer. Mijn speed is 73% puur en ook gewassen.
Dus als jij 2 volle van deze capsules neemt zit je grofweg geschat op zo een 600 tot 800 mg per keer. (Ben geen rekenwonder...) Dat is voor de goede kwaliteit die je zegt te hebben behoorlijk veel. Dankun je idd flink last krijgen van negatieve bijwerkingen.
Klik om te vergroten...
Ik heb maat 4Screenshot_20190525-125652_Firefox.jpg
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hij weegt niks20190525_122935.jpg
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Maar je neemt ze wel die 2. Dat er enkele uren tussen zit maakt niet uit. Je hebt het alsnog in je lijf. Speed werkt hel lang door. Je merkt de echte werking van de 1e capsule misschien niet meer zo sterk na een halve dag/nacht als je de 2e bijneemt maar de 1e capsule is na 8 a 10 uren zeker nog actief.
Speed is ook na het lekkere speed gevoel nog werkzaam in je lijf. Het is niet voor niets dat je tot 72 uur na speed nog positief kunt testen bij een speekseltest.
Klik om te vergroten...
Dat is waar.
Het lukt meestal om een puur te slapen.
Daarvoor zorg ik dat eet/drink ect.
Als ik wakker wordt heb ik nog veel energie ect, zonder brak te zijn. En zonder het gevoel van "strak" staan. Mijn lijf is wat hersteld na slaap/voeding ect, en kan weer even door op de speed die nog in mijn lijf zit
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is een keukenweegschaal die volgens de fabrikant tot de 0,1gram = 100mg nauwkeurig is, maar veruit de meeste weegschalen zijn pas betrouwbaar vanaf ongeveer 5 keer het minimumgewicht, de jouwe waarschijnlijk pas vanaf 500mg, maar vanaf dat gewicht meet ie dus wel tot de 100 mg nauwkeurig.

Dit kan je eventueel omzeilen door er een gewicht op te leggen zoals een aansteker die 1000mg weegt en dan op tare te drukken zodat ie 0,0 aangeeft inclusief aansteker. Als je er dan je gevulde capsule bijlegt die 400mg weegt zal je weegschaal wel 0,4 aangeven.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
Dat is een keukenweegschaal die volgens de fabrikant tot de 0,1gram = 100mg nauwkeurig is, maar veruit de meeste weegschalen zijn pas betrouwbaar vanaf ongeveer 5 keer het minimumgewicht, de jouwe waarschijnlijk pas vanaf 500mg, maar vanaf dat gewicht meet ie dus wel tot de 100 mg nauwkeurig.

Dit kan je eventueel omzeilen door er een gewicht op te leggen zoals een aansteker die 1000mg weegt en dan op tare te drukken zodat ie 0,0 aangeeft inclusief aansteker. Als je er dan je gevulde capsule bijlegt die 400mg weegt zal je weegschaal wel 0,4 aangeven.
Klik om te vergroten...
Nee20190525_124311.jpg
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm, de aanstekertruk werkt niet. Dat doet de mijne wel die tot de 10mg nauwkeurig is in ieder geval.

Maar goed, heb net een nieuwe die tot 1mg nauwkeurig is, dus dat is het einde van sleutelpunteren van de zeer potente keta analogen.
Maar er zijn stoffen die zelfs niet met die weegschaal te wegen vallen, zoals DOC of de 25 NBOMes bijvoorbeeld. Maar daar maak je dan weer neussprays van, zo veel UG/spray dus dan kan je alsnog goed doseren. Of je gaat zelf blotters impregneren, maar dat heb ik nog nooit gedaan zelf.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een andere weegschaal gevonden.
20190526_150234.jpg 80mg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."