en je hebt het dodelijke methanol
Methanol was dacht ik Ethanol met een extra methylgroep.
Paracetemol is C8H9NO2 terwijl Amfetamine C9H13N is.
Al had het dezelfde atomen dan nog maakt de positie van deze atomen het verschil tussen dacht en nacht. Het N / stikstof atoom in de molcuulstructuur op een andere positie op de koolstofketen verandert in dit geval al de werking volledig.
Als je een Diazepinering aan de Benzeenring plakt is het ineens een benzodiazepine, en ook daar zit de Amfetamine basisstructuur dus al in. Als je aan de staart op de alpha positie bepaalde dingen plakt is het ineens een dissociatief of opioide. Toevoegingen op de 4 positie van amfetamine structuren staan er ook bekend om dat deze een sterke binding aangaan met de serotonine receptoren wat bij paracetamol overduidelijk eveneens niet het geval is.
De Ketone groep die bij cathiones (zoals 4-MMC/Mephedrone) op de Beta positie zit zit bij paracetamol op de alpha positie waar normaal gesproken de methylgroep zit. De basisstructuur oogt wat gelijkend aan die van amfetamine met de benzeenring en de koolstofketen staart er aan maar ze zijn toch echt fundamenteel sterk verschillend.
Adrenaline toont qua molecuulstructuur meer gelijkenissen naar zowel Amfetamine als naar Paracetamol en zelfs dit heeft een compleet andere psychoactieve werking vergeleken met beide middelen. Het is simpelweg te kort door de bocht, het komt geen eens in de buurt.
Maar ik zou zeggen mix het lekker met paracetemol, het is beter dan rattengif of zoiets.
Als je paracetamol voorbij de 3 gram doseert wat vrij snel gaat wanneer versneden met amfetamine is het dus niet beter dan rattengif. Een paracetamol vergiftiging wordt ook wel omschreven als een van de meest pijnlijke manieren om te overlijden. Paracetamol wordt vrij regelmatig onderschat en paracetamol vergiftiging komt dan ook vaker voor dan de meeste mensen denken.
Als je Amfetamine versnijdt ben je gewoon een gierige idioot maar als iemand er dan toch al aan gaat beginnen kun je beter inositol of druivensuiker of iets dergelijks gebruiken. Je verdient er nog geen euro per gram aan, je levert een minderwaardig product en er hoeft maar één persoon de Amfetamine te laten testen en je staat bekend als dat persoon.
Het is geen eens om morele redenen dat het versnijden van Amfetamine de moeite niet waard is.