Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeusslijmvlies weg? Symptomen daarvan

Neusslijmvlies weg? Symptomen daarvan

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, ik ben vrij kort een lezer en gebruiker van drugsforum.
Daarom zal ik me even voorstellen: Snelle peppie 18 jaar en een experimenteerder/gebruiker van partydrugs zoals xtc en speed.

Mijn vraag is, hoe merk je dat je neusslijmvlies is opgelost/verdwenen is door snuiven van speed?

Ik merk dat als ik mijn neusholtes bepoedert heb met speed en het koud is (en het waait) dat mijn neus in vlagen pijn doet, net of er een steek is schiet. Kan het snuiven van speed de oorzaak zijn van die pijn? Is dit een symptoom van neusslijmvlies dat weg is?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, dat is geen symptoom van een verdwenen neusslijmvlies.

En ja, de pijn kan wel degelijk veroorzaakt worden door een geïrriteerd neusslijmvlies van het snuiven. Als je daar gevoelig voor bent is bommetjes nemen misschien een betere optie. Of minder speed gebruiken. :wink:
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze olifant zei:
Nee, dat is geen symptoom van een verdwenen neusslijmvlies.

En ja, de pijn kan wel degelijk veroorzaakt worden door een geïrriteerd neusslijmvlies van het snuiven. Als je daar gevoelig voor bent is bommetjes nemen misschien een betere optie. Of minder speed gebruiken. :wink:
Klik om te vergroten...

Dan ga ik denk ik toch voor het laatste...
Bommetjes daar zegt mn maag u tegen:astonished::grin:
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Nee, dat is geen symptoom van een verdwenen neusslijmvlies.

En ja, de pijn kan wel degelijk veroorzaakt worden door een geïrriteerd neusslijmvlies van het snuiven. Als je daar gevoelig voor bent is bommetjes nemen misschien een betere optie. Of minder speed gebruiken. :wink:
Klik om te vergroten...

We zijn 16 maanden verder, inmiddels heb ik heel veel ervaring opgedaan met ketamine.
En ik heb het idee dat katamine nog 20x schadelijker is dan pep/speed voor je neus. Als je niet je neus schoonmaakt en gwn lekker gaat slapen dan vreet het je neus op, bij wijze van spreken. Je wordt wakker en je neus is droog en korsterig.

Wat zijn de symptomen van iemands neus die tegen het verdwijnen van het neusslijmvlies aanzit?

Ik vraag het maar hier aangezien het niet efficiënt is om een nieuw topic te openen hierover bij ketamine.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je vertoont in ieder geval gedrag van een hypochonder.

Als je veel en vaak snuift dan krijg je inderdaad een geirriteerde neus, dat lijkt me toch duidelijk? En bij regelmatig gebruik van keta gaat ook je blaas er aan.
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#6
8️⃣6️⃣ zei:
Je vertoont in ieder geval gedrag van een hypochonder.

Als je veel en vaak snuift dan krijg je inderdaad een geirriteerde neus, dat lijkt me toch duidelijk? En bij regelmatig gebruik van keta gaat ook je blaas er aan.
Klik om te vergroten...
Ja dat is algemeen bekend en dat merk je wel
h
hedwigLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe? Als je je nooit zo bewust was van hoe je neus vanbinnen aanvoelt?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
hedwig zei:
Hoe? Als je je nooit zo bewust was van hoe je neus vanbinnen aanvoelt?
Klik om te vergroten...

Je hoeft ook niet te weten hoe je neus van binnen voelt.
Je weet dat speed een bijtende stof is dus dan kun je er vanuit gaan dat dit je neusslijmvlies beschadigd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."