Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsflauwvallen

flauwvallen

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriendin van mij viel telkens flauw de dag nadat ze speed had gesnoven (heeft het maar een paar keer gedaan). Tot we nieuwe kregen. Andere. Hij rook ook totaal anders. Vreemd genoeg wou ze het per sé nog eens proberen en viel ze hierna niet meer flauw, al bleek hij even sterk. Ik weet nu al dat dit vuur kan doen knallen, en ja, ze zou best gewoon geen speed meer snuiven! Maar ik ben haar moeder niet, en ze is samen met een handelaar, dus er is altijd speed voorradig... Iemand hier ervaring mee? Met het flauwvallen dan?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oververmoeid, te weinig gegeten, slechte doorbloeding, uitgeput, onregelmatige ademhaling.. allemaal zaken waar ik aan denk als ik aan flauwvallen denk ik.

Er zijn hier wel meerdere topics over te vinden en via google kom je ook bij een boel informatie hier over dacht ik. Worth a shot.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Herken het wel na speed gebruik. Ben zelf nooit écht flauwgevallen maar als ik speed heb gebruikt dan heb ik de volgende dag ook dat het vaak zwart voor mijn ogen wordt, vooral bij het te snel opstaan.

Is gewoon een teken van je lichaam dat je er teveel van hebt gevraagd.

Probeer goed te blijven eten en te rusten.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor jullie input. Ga toch proberen haar er vanaf te houden, ze heeft inderdaad last van haar hartslag soms en ze eet te weinig. Mijn ervaring leert mij: als het je niet be'valt', blijf er dan af...

@Spyro , mag ik vragen hoeveel je gebruikt als je speed doet? Misschien heeft de dosage er ook mee te maken. sterretjes zien als je te snel rechtkomt heb ik ook, zelfs na 1 of 2 lijnen... Bedankt!

@Ganggang💯 , ik pluis het hier eens uit. Bedankt!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
geflipt zei:
sterretjes zien als je te snel rechtkomt heb ik ook, zelfs na 1 of 2 lijnen.
Klik om te vergroten...
Dit komt door een plotselinge verandering in bloeddruk volgens mij. Als je zit/ligt is je bloeddruk lager. Als je dan ineens gaat staan of rechtop zitten schiet je bloeddruk omhoog (en die is al een stuk hoger door de speed).
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Dit komt door een plotselinge verandering in bloeddruk volgens mij. Als je zit/ligt is je bloeddruk lager. Als je dan ineens gaat staan of rechtop zitten schiet je bloeddruk omhoog (en die is al een stuk hoger door de speed).
Klik om te vergroten...
Ja, dat wist ik al, maar ik wist niet dat het na één lijntje al kon. Toch bedankt!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
geflipt zei:
Ja, dat wist ik al, maar ik wist niet dat het na één lijntje al kon. Toch bedankt!
Klik om te vergroten...
Als je al een hoge bloeddruk hebt door slechte conditie, veel gebruik etc wordt dit alleen maar erger.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."