Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTerugval

Terugval

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De werkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na 8 weken clean te zijn geweest van pep, een flinke terugval gehad.

Ik durf het niemand te vertellen, krijg begeleiding van een kliniek maar zelfs daar durf ik het niet kwijt omdat ik getest word op ADHD(daar moest ik langere tijd clean voor zijn).

Het is nu de afgelopen week elke dag raak en ik krijg het niet uit mijn kop, elke keer weer zegt het stemmetje: 'ach een lijntje kan wel'.

Wat zou ik kunnen doen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je speed weggooien en nee zeggen tegen het stemmetje. En gewoon eerlijk zijn tegen de mensen om je heen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sowieso eerlijk zijn tegen je behandelaars. Dat is echt prio nr 1. Als jij niet eerlijk bent kunnen ze je niet helpen of diagnostiseren.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toegeven dat je een terugval hebt gehad en de draad weer oppakken. Ik kan me goed voorstellen dat je je schaamt, maar die mensen zijn er wel om je te helpen.
D
De werkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou na een maand of 9 toch clean te zijn geweest nadat ik dit bericht heb gepost weer terug gevallen in het oude patroon.

het sluipt er langzaam in met ach 1 lijntje kan wel.... en dan zit je weer of 4 gram per dag

over 2 weken intake bij een instantie, hopelijk kan IK het deze keer wel.
moet tochzelf doen......
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
De werker zei:
nou na een maand of 9 toch clean te zijn geweest nadat ik dit bericht heb gepost weer terug gevallen in het oude patroon.

het sluipt er langzaam in met ach 1 lijntje kan wel.... en dan zit je weer of 4 gram per dag

over 2 weken intake bij een instantie, hopelijk kan IK het deze keer wel.
moet tochzelf doen......
Klik om te vergroten...
i feel you...

ik heb nu een dag om voor 3 weken weer mijn spullen te pakken en dat is vreemd maar fijn gevoelsmatig maar ik ik kan die intake alleen maar toejuichen want ook al was het een weg aan zich het is het waard en kijk naar wat nu anders moet doen want en gebruik die reflectie als kracht om het nu de comeback te laten creëren die je steker als ooit kan maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."