Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr zit een gat midden in mijn nacht

Er zit een gat midden in mijn nacht

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#1
vanaf de avond heb ik iets uit getyped op mijn pc en ineens was het ochtend Ik kan niet geloven dat ik heel de nacht meegemaakt heb! Dat is niet logisch maar het is ook niet logisch dat ik geslapen heb want ik voelde me zo vaag als een ei!! ik had voor de nacht een bommetje van een grammetje pep die niet zo goed was!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is gewoon typisch iets voor speed hoor dat de uren voorbij vliegen.
Heel normaal dat je met pep op iets aan het doen bent, daar helemaal op gefocust raakt en het dan opeens tig uur later is. Juist heel logisch dat, maakt ook niet uit of het hele goede of slechte pep is, dat gebeurt gewoon dan.
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#3
toch is dit compleet nieuw voor mij en het was eigenlijk met een klap dat ik besefte dat de nacht voorbij was terwijl ik niet eens wist dat ie begon! het was gekker dan dat jij door hebt! maar ik geloof wel dat ik het gewoon over het hoofd gezien heb dan! in 10 jaar nog nooit meegemaakt
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Perenijsje zei:
Dit is gewoon typisch iets voor speed hoor dat de uren voorbij vliegen.
Heel normaal dat je met pep op iets aan het doen bent, daar helemaal op gefocust raakt en het dan opeens tig uur later is. Juist heel logisch dat, maakt ook niet uit of het hele goede of slechte pep is, dat gebeurt gewoon dan.
Klik om te vergroten...

En dat is nou altijd zo jammer, dat de tijd zo snel gaat als je lekker bezig bent 😂
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
HierEnDaarEenFuifje zei:
En dat is nou altijd zo jammer, dat de tijd zo snel gaat als je lekker bezig bent 😂
Klik om te vergroten...

Ja dat is zeker jammer altijd!:sweatsmile:
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#6
zoals deze keer heb ik nog nooit meegemaakt joh met klap beseft ik dat een hele complete nacht kwijt was! ik heb gewoon niet gemerkt dat het nacht is geweest! ik zag gewoon dat het buiten licht was en ik schrok omdat ik dacht dat het avond was nog voor 10 uur
J
JesusondruqsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alien Abduction
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm beter een gat in de nacht dan de nacht in je gat!

Op pep gaat de nacht zo snel omdat je in een soort hyperfocus komt en een heleboel is ineens zeer interessant.
Een heledag is eigenlijk zo voorbij op pep.
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#9
nou heel goed voelde ik me niet maar ik was wel van de kaart joh! pfff ik ben wel eens minder hard gegaan van net veel pep die beter was!

Dat is echt hoor ik weet hoe ik mijn pep vind vandaar dat dat mijn mening is over mijn pep ook! meer mensen vonden hem slecht ook

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."