Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRechtbank en speed.

Rechtbank en speed.

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien wil de rechter ook een snuifje?
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan kun je net zo goed meteen eigen rechter spelen.

Maar succes met waarvoor je daar bent!
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja echt hee maar ja ik heb me goed kunnen beheersen en ik moet binnen 30dagen 120u werkstraf uitvoeren of anders 18maanden effectief in de cel...dus ik ga er dan nu toch maar eens mee gaan beginnen. Maar btw , onder speed voor een commissie moeten verschijnen wow mijn hart was overuren aan draaien. Mja op zich geen slecht nieuws. Toch bedankt voor het succes te wensen. Gr Putin007
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
En? Denk je dat speed je tijdens de zitting heeft geholpen, of juist niet?
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#5
JeetjeMineetje zei:
En? Denk je dat speed je tijdens de zitting heeft geholpen, of juist niet?
Klik om te vergroten...
Nee helemaal niet , maar ik gebruik dagelijks ik was gewoon al van de dag ervoor bezig..maar ik raad het toch niet aan.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar ben wel uit mezelf een anderhalf jaar naar de huisarts gegaan en tja vragen om hulp want alleen gaat het niet. Ben wel dagelijkse gebruiker maar dat is ook niet constant dat probeer ik zo veel mogelijk tijd tussen te laten.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Putin007 zei:
Op dit moment in de rechtbank onder invloed van speed. Ik ga zelf advocaat spelen denk ik 😁😁 even serieus...toch best wel 😵. Jaja
Klik om te vergroten...
Hopelijk is het zo goed als kan gegaan. Maar zou dat zelf NOOIT doen of iemand aanraden.
Peace
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Op dit moment in de rechtbank onder invloed van speed. Ik ga zelf advocaat spelen denk ik 😁😁 even serieus...toch best wel 😵. Jaja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."