Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInternering

Internering

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste ,
DF leden , ik heb namelijk al een 1,5jaar problemen met Justitie de Belgische dus...de echte gangsters 😉. Iedere hulpverlener waar ik bij ben zeggen dat ik het goed doe qua medicatie schema opvolgen , geen extra medicatie gaan vragen bij apotheek etcetera. Toch is er bij Justitie een kerel die mij constant zit te vragen achter psychose...om dit aan mijn huisarts te vragen..huisarts werd wat lastig en vroeg heeft die man niets anders te doen dan zichzelf in een waan te brengen ? Net na de feiten destijds heeft zowel de politie als de huisarts samen besloten dat dit zeer overdreven zou zijn en niet nodig dus. Die kerel van justitie weet dat ik een angststoornis heb en volgens het ggz doet hij zo om een uitval/ aanval uit te lokken. Heeft iemand hier wat verstand over ? CAD zegt mij dat ik me aan alle voorwaarden hou en dus zeker niet ga geïnterneerd worden. Toch..Belgische Justitie vertrouw ik voor geen haar !!! En die kerel zei tegen iemand anders dat hij me nooit onder invloed heeft gezien...iedere keer dat ik bij hem moest gaan was ik altijd onder invloed van speed...dus ik betwijfel of deze knakker wel weet wat hij zaagt en blijft volhouden dat dit mij te wachten staat. Mijn misdrijf was enkel dreigmails naar onderzoeksrechter , politie, recherche en natuurlijk de burgemeester. Ik heb in het eerste verhoor wel toegegeven dus ik was bij kennis en wist wat ik deed. Mijn vader was net overleden en ik werd onwettig geschorst terwijl ik een job had maar door een busstaking is dit de reden waar ze mij werkonbereid hebben verklaart..dat was het begin van de dreigmail's. Het proces is al partijdig van dag 1. Gelukkig heb ik wel alle sms , mails waarin ze vanuit Justitie zeggen dat ik schuldig moet pleiten aan heroïne bezit en xtc. De heroïne was gewoon cannabis poeder en de xtc..mijn legale voorgeschreven slaapmedicatie Flurazepam.
Weet iemand wat het beste te doen ? Mijn advocaat heb ik wandelen gestuurd aangezien hij mijn rechten niet verdedigd heeft maar bemiddelaar gespeeld heeft...dit heeft mij al meer dan 26.000eu gekost van de erfenis van mijn vader ! Ik heb al gedacht..fuck België, ik ga naar Nederland. Als ik niet dadelijk reageer is dat omdat ze zelfs mijn internet afgenomen hebben. Ik zit dit nu te typen op het internet van justitie zelf 😁. En ook even wat afval gedumpt aan de poort ( geen camera's) gewoon om eens iets terug te kunnen doen...veel frustratie's en ik haat justitie gewoonweg nu ik weet hoe dat werkt...en dat in 2024. Ongelooflijk. Tips of advies zijn zeer welkom. Zodra ik kan dan zal ik reageren.. want er begint volk op te dagen hier dus...DF-Medeleden nu ga ik me een lijn speed leggen en wat gamen. Veel plezier en wees voorzichtig met wat en hoeveel je gebruikt met deze hitte. Gr
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Putin007 zei:
Beste ,
DF leden , ik heb namelijk al een 1,5jaar problemen met Justitie de Belgische dus...de echte gangsters 😉. Iedere hulpverlener waar ik bij ben zeggen dat ik het goed doe qua medicatie schema opvolgen , geen extra medicatie gaan vragen bij apotheek etcetera. Toch is er bij Justitie een kerel die mij constant zit te vragen achter psychose...om dit aan mijn huisarts te vragen..huisarts werd wat lastig en vroeg heeft die man niets anders te doen dan zichzelf in een waan te brengen ? Net na de feiten destijds heeft zowel de politie als de huisarts samen besloten dat dit zeer overdreven zou zijn en niet nodig dus. Die kerel van justitie weet dat ik een angststoornis heb en volgens het ggz doet hij zo om een uitval/ aanval uit te lokken. Heeft iemand hier wat verstand over ? CAD zegt mij dat ik me aan alle voorwaarden hou en dus zeker niet ga geïnterneerd worden. Toch..Belgische Justitie vertrouw ik voor geen haar !!! En die kerel zei tegen iemand anders dat hij me nooit onder invloed heeft gezien...iedere keer dat ik bij hem moest gaan was ik altijd onder invloed van speed...dus ik betwijfel of deze knakker wel weet wat hij zaagt en blijft volhouden dat dit mij te wachten staat. Mijn misdrijf was enkel dreigmails naar onderzoeksrechter , politie, recherche en natuurlijk de burgemeester. Ik heb in het eerste verhoor wel toegegeven dus ik was bij kennis en wist wat ik deed. Mijn vader was net overleden en ik werd onwettig geschorst terwijl ik een job had maar door een busstaking is dit de reden waar ze mij werkonbereid hebben verklaart..dat was het begin van de dreigmail's. Het proces is al partijdig van dag 1. Gelukkig heb ik wel alle sms , mails waarin ze vanuit Justitie zeggen dat ik schuldig moet pleiten aan heroïne bezit en xtc. De heroïne was gewoon cannabis poeder en de xtc..mijn legale voorgeschreven slaapmedicatie Flurazepam.
Weet iemand wat het beste te doen ? Mijn advocaat heb ik wandelen gestuurd aangezien hij mijn rechten niet verdedigd heeft maar bemiddelaar gespeeld heeft...dit heeft mij al meer dan 26.000eu gekost van de erfenis van mijn vader ! Ik heb al gedacht..fuck België, ik ga naar Nederland. Als ik niet dadelijk reageer is dat omdat ze zelfs mijn internet afgenomen hebben. Ik zit dit nu te typen op het internet van justitie zelf 😁. En ook even wat afval gedumpt aan de poort ( geen camera's) gewoon om eens iets terug te kunnen doen...veel frustratie's en ik haat justitie gewoonweg nu ik weet hoe dat werkt...en dat in 2024. Ongelooflijk. Tips of advies zijn zeer welkom. Zodra ik kan dan zal ik reageren.. want er begint volk op te dagen hier dus...DF-Medeleden nu ga ik me een lijn speed leggen en wat gamen. Veel plezier en wees voorzichtig met wat en hoeveel je gebruikt met deze hitte. Gr
Klik om te vergroten...
Slaap je wel goed? Of ben je al een paar dagen wakker?
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Slaap je wel goed? Of ben je al een paar dagen wakker?
Klik om te vergroten...
Vriend , dat is al een tijd zo. En nee ik slaap iedere nacht. Hoezo ?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Putin007 zei:
Vriend , dat is al een tijd zo. En nee ik slaap iedere nacht. Hoezo ?
Klik om te vergroten...
Je post kwam op mij psychotisch over.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Je post kwam op mij psychotisch over.
Klik om te vergroten...
Nee hoor , wilde gewoon weten of iemand hetzelfde ooit meegemaakt heeft...ondertussen advocaat gesproken en als ik mijn voorwaarden naleeft blijf ik uit detentie. En ik volg ook alles goed op medicatie schema enz...
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enige tip die ik je kan geven is om alinea's toe te passen.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Guapo Temudgin zei:
Enige tip die ik je kan geven is om alinea's toe te passen.
Klik om te vergroten...
Tja tekst is tekst hee , ik had op dat moment een hevige paniekaanval , vandaar de medicatie. Maar ik begrijp je wel. Maar wat maakt het uit ?
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#8
En ja nu ik de tekst zie begrijp ik waarom het psychopatisch overkwam.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lijkt mij als je iets van reclassering of parool, weet niet hoe ze dat in belgie noemen, diegene die daar verantwoordelijk voor is navraag kan doen als daar specifieke redenen voor. Bijvoorbeeld dat er omwille van medische oorzaken strafbare feiten zijn gepleegd.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Brakka Mang zei:
Lijkt mij als je iets van reclassering of parool, weet niet hoe ze dat in belgie noemen, diegene die daar verantwoordelijk voor is navraag kan doen als daar specifieke redenen voor. Bijvoorbeeld dat er omwille van medische oorzaken strafbare feiten zijn gepleegd.
Klik om te vergroten...
Ja , omdat ik gewoon een paar leden van justitie met de dood bedreigd had met foto's van wapens , waardoor een interventie eenheid binnenviel.

In de gevangenis ook nog eens geen medicatie gekregen dus opeens een sectie op stelten door mij alleen. Maar ja parool , hier noemen ze dat probatie van 5 jaar. Maar al mijn hulpverleners zeggen me dat ik goede vooruitgang boek en alle voorwaarden nakom. Enkel 1 eikel van justitie wat dat constant ophaald..maar ik ga niet eens naar het vonnis gaan. Zorgen dat ik even " afwezig " ben in België.
Ik heb geen enkel eerder misdrijf of voorgeschiedenis van agressie of geweld. Ik ben 35jaar en nu is de eerste keer dat ik zo voor een rechter ben verschenen. België heeft officieel de B-status op gebied van eerlijke processen en onnodig politiegeweld. Belgische Justitie en politici zijn hier de enige georganiseerde misdadigers.
Maar , dokter zegt kalm man zover komt het niet.

Wilde enkel weten of anderen hiermee ervaring hadden. Bedoel het dus niet op een manier op de dreigementen goed te praten , iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest. Duidelijk wat ik was , beter geen rechters meer bedreigen denk ik dat zou helpen 🤭

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."